20 נקודות ו-9 ריבאונדים לוומביאנמה בבכורה, צרפת רמסה את ליטא

play
ויקטור וומבניאמה, שחקן נבחרת צרפת | GettyImages, PETRAS MALUKAS/AFP
שחקן לבלואה מטרופוליטנס ויקטור וומבניאמה 01:59

היהלום שאמור להיבחר ראשון בדראפט הקרוב שיחק לראשונה בנבחרת הבוגרת, שהשיגה 65:90 מרשים בחוץ במוקדמות המונדובאסקט

(גודל טקסט)

ויקטור וומבניאמה לא היה יכול לבקש הופעת בכורה חלומית יותר במדי נבחרת צרפת הבוגרת. היהלום של הטריקולור, שצפוי להיבחר במקום הראשון בדראפט ה-NBA בקיץ הקרוב, המשיך להראות עד כמה הפוטנציאל שלו עצום כאשר סייע לנבחרתו להביס בחוץ את ליטא 65:90 במסגרת מוקדמות המונדובאסקט.

הצרפתי המוכשר לא לקח חלק במסע של הטריקולור לעבר מדליית כסף באליפות אירופה לפני חודשיים, כך שעבורו המשחק בליטא היה הזדמנות נהדרת עבורו לקרב את צרפת לאליפות העולם בקיץ הבא, במה שעשוי להיות הטורניר הבינלאומי הראשון שלו במדי הנבחרת הבוגרת, אם יבחר להשתתף בו.

ויקטור וומבניאמה, שחקן נבחרת צרפת
| אימג'בנק GettyImages, PETRAS MALUKAS / AFP

שתי הנבחרות שלא הגיעו עם כל הכוכבים הגדולים לאור הסכסוך המתמשך בין יורוליג לפיב"א וחוסר היכולת של שחקני ה-NBA להגיע לחלונות הנבחרת באמצע העונה קיוו לשפר עמדות בבית, אך לבסוף הייתה זו האורחת שהובילה במשך כל המשחק בהפרש ניכר ועקפה את יריבתה בראשות הבית.

וומבניאמה אמנם להט עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-23 דקות איכותיות על הפרקט (מדד 23, פלוס מינוס +25), אך הוא לא היה הקלע המוביל שכן סילבן פרנסיסקו צלף 21 באחזוים נפלאים מהשדה (3 מ-4 לשתי נקודות, 5 מ-5 משלוש). איימנטאס בנדזיוס ומארק בלאזביץ' בלטו מנגד עם 14 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי