"לפעמים השחקנים הגדולים עושים טעויות טיפשיות"

אדלשטיין. ידענו מראש שיהיה קשה
אדלשטיין. ידענו מראש שיהיה קשה | צילום: AFP

אדלשטיין לאחר ההפסד לבוסניה: "זה כואב". איבנוביץ': "גאה בבחורים שלי"

(גודל טקסט)

הבוסנים בטירוף אחרי הניצחון על ישראל אתמול (שני) בהארכה 84:86. התקשורת הבוסנית חגגה את הניצחון כאילו זכתה באליפות אירופה. הכדורסלן הבוסני, דז'נאנן מוסה, שהוא קפטן נבחרת הקדטים שזכתה באליפות אירופה כתב בדף הפייסבוק שלו: "כל הכבוד בחורים!". מוסה לקח את בוסניה לזכייה ראשונה אי פעם במדליית הזהב אחרי שגברו על ליטא בגמר והוא סיים את הטורניר עם ממוצע של 22.1 נק', 9.1 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים.

 

מאמן בוסניה, דושקו איבנוביץ', שמר בסיום על איפוק ואמר: "הסל הכי חשוב במשחק היה בסיום הזמן החוקי שאפשר לנו להגיע להארכה. קיקנוביץ' זרק את הכדור וקלע את הסל הכי חשוב במשחק. בתחילת המשחק לא שיחקנו טוב, אבל בסיום פשוט נלחמנו בשיניים. למרות שישראל הובילה ב-15 האמנו שבסיום אנחנו יכולים לשמוח. חשוב שארבע שניות לפני הסיום לקחנו את הכדור ולא אפשרנו להם לעשות עלינו עבירה. אני מאושר לעבוד עם הבחורים האלה. הם שחקנים נפלאים". 

 

 

הבוסנים מתארים את ארז אדלשטיין וגל מקל שהיו המומים אחרי ההפסד כשדיברו עם עיתונאים בוסנים. "זה הפסד שכואב לנו מאוד, אבל מראש ידענו שבטורניר הזה כל נבחרת יכולה לנצח כל נבחרת. לצערי הרב לפעמים השחקנים הכי חשובים והכי טובים עושים את הטעויות הכי טיפשיות", אמר מאמן נבחרת ישראל.

 

התקשורת הבוסנית שיבחה את הנבחרת ובעיקר את הקפטן אלמדין קיקאנוביץ' שקלע פעמיים סלים מכריעים שהביאו לניצחון אחרי 16 נק' הפרש לישראל. בבוסניה התגאו שאחד מפרשי הכדורסל בפיב"א התלהב בטירוף מהמצבעים של הנבחרת הבוסנית ואמר: "זה מדהים. פשוט אין מילים".

 

איבנוביץ'. "נלחמנו בשיניים" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי