"דירוג העוצמה": ישראל רק במקום ה-19

מקל. יעבור סיבוב?
מקל. יעבור סיבוב? | צילום: עדי אבישי

פרשני פיב"א אירופה לא ממש סופרים את הנבחרת. וגם: סיבה לאופטימיות

(גודל טקסט)

קצת יותר משבועיים לפני פתיחת אליפות אירופה, פירסמו פרשני פיב"א אירופה את "דירוג העוצמה" המעודכן שלהם. ישראל, שלא שיחקה בשבוע האחרון, נשארה במקום ה-19 הלא מחמיא במיוחד מתוך 24 נבחרות, אבל לארז אדלשטיין יש בכל זאת סיבה לאופטימיות.

 

הכחולים-לבנים, שיארחו את סרביה מחרתיים (שבת) למשחק הראשון מבין שניים ביד אליהו, אמורים לפי הדירוג הזה לעבור לסיבוב הבא, מהסיבה הפשוטה שהם מקדימים שתי יריבות. אחת מהן היא בוסניה, שעלתה אמנם למקום ה-20, אבל על פי הנימוקים נראה שזה בעיקר בגלל הזכייה של נבחרת הקדטים באליפות אירופה.

 

 

נבחרת שעל הנייר הייתה אמורה להילחם על ראשות הבית עם צרפת ובפועל נראית רע מאוד כרגע היא רוסיה, שמקדימה בדירוג רק את הולנד ואיסלנד החלשות, שעד לא מזמן נמנו על דרג ב'. הרוסים עברו שבוע סוער שכלל ניפוי של שלושה שחקנים מהסגל והחזרתם בעקבות איומים במרד, ואפשר רק לקוות שהם לא יתאוששו דווקא נגדנו במשחק הפתיחה במונפלייה.

 

צרפת, שהפסידה בשבוע החולף לסרביה, נפלה למקום השלישי, כאשר סגנית אלופת העולם של סשה דג'ורדג'ביץ' חלפה על פניה. ספרד, שלא הרשימה במיוחד בניצחון על ונצואלה מסל של פליפה רייס עם הבאזר, עדיין ראשונה. ליטא ואיטליה משלימות את הטופ 5. שאר היריבות של ישראל: פינלנד עשירית, פולין במקום ה-15.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי