קפטן גרמניה לקראת היורובאסקט: יש לנו פוטנציאל להגיע לחצי הגמר

רובין בנזינג
רובין בנזינג | טוויטר

רובין בנזינג, שישחק עם נבחרתו מול ישראל בבית 2 בטורניר בתל אביב, התראיין לאתר האיגוד הגרמני והנמיך ציפיות. דניס שרודר מאטלנטה אישר שגם כן יגיע לישראל

(גודל טקסט)

פוחד מישראל? קפטן נבחרת הכדורסל של גרמניה, רובין בנזינג, הנמיך ציפיות לקראת יורובאסקט 2017 שיתקיים בישראל. "יש לנו קבוצה חזקה, אך כזאת שאפשר להתמודד מולה. היא לא חזקה כמו זאת שהייתה לנו ב-2015", אמר היום (שלישי) בנזינג לאתר איגוד הכדורסל הגרמני. "יש לנו קבוצה מוכשרת, אבל אני צריך להיות זהיר בכל זאת אנחנו מתמודדים ביורובאסקט, ואף אחד לא ייתן לנו לנצח שום משחק בקלות".

שחקן סארגוסה הוסיף: "הרבה אומרים שאנחנו צריכים להתמודד על מדליה, אני מעט זהיר יותר ולא רוצה לחזות מה יהיה. יש לנו פוטנציאל להגיע עד רבע הגמר, אולי אפילו חצי גמר, אבל קודם כל אנחנו צריכים להעפיל משלב הבתים ואז נראה כיצד ממשיכים".

הזהירות של בנזינג נובעת מהקמפיין הלא מוצלח של נבחרתו ביורובאסקט 2015 שהתקיים בברלין. המארחת של בית ב' פתחה את הטורניר עם ניצחון 71-65 על איסלנד, אך הפסידה בכל ארבעת המשחקים הבאים בהפרש של סה"כ 15 נקודות ולא העפילה לשלב ההצלבה.

הקפטן הגרמני אמר שהוא מקווה שהנבחרת תוכל להתעלות לאחר האכזבה שחוותה ב-2015. "הניסיון שמקבלים ממשחקים צמודים תמיד תורם – בסיטואציה הנכונה, המהלך הנכון, השגת העצירה החשובה ולהשאיר רגוע. ב-2015 כנראה שהיינו מעט נמהרים ברגעים המכריעים".

דניס שרודר. יגיע עם גרמניה לתל אביב (AFP)
דניס שרודר. יגיע עם גרמניה לתל אביב (AFP)

לרשות נבחרת גרמניה יעמוד בטורניר בתל אביב גם כוכב ה-NBA, דניס שרודר, המשחק באטלנטה. מלבד ההתמודדות הקשה מול המארחת והקהל הביתי, לגרמניה צפויות התמודדויות קשות מאוד בבית ב' מול ליטא ואיטליה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי