ניצחון דרמטי לנבחרת הקדטים, הנערות נכנעו ברבע הגמר

נבחרת הקדטים
נבחרת הקדטים | עודד קרני איגוד הכדורסל

עמית אהרוני, בנו של המאמן אורן, קלע שלשה שניות לפני הסיום והעניק 64:67 על קרואטיה בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 16. הנערות הפסידו 60:55 לאירלנד ויתחרו על מקומות 5-8

(גודל טקסט)

 נבחרת הקדטים פתחה ברגל ימין את אליפות אירופה עד גיל 16 בזכות ניצחון דחוק 64:67 על קרואטיה, בזכות שלשה של עמית אהרוני, בנו של המאמן אורן.

ישראל החלה את המשחק בצורה חזקה וכבר בסיום הרבע הראשון ירדה ביתרון דו ספרתי, 14:25, ולריצת 0:7 של הקרואטים ברבע השני ענו הקדטים של אהרוני בריצה זהה משלהם. הפער נשמר ולהפסקה ירדה ישראל ביתרון 32:41, אולם ברבע השלישי הצליחו הקרואטים אט אט לנגוס ביתרון וככל שנקפו הדקות היתרון עבר מצד לצד.

הקרואטים כבר עלו ל-62:64 כשהשעון הראה שלוש דקות לסיום, ישראל השוותה מקליעה של אהרוני והלחץ עשה את שלו ובמשך קרוב לשתי דקות לא הצליחו הצדדים לקלוע. למזלם של הכחולים-לבנים, אהרוני שוב דייק והפעם עשה זאת מחוץ לקשת בשניות הסיום בדרך לניצחון. הקלעים הבולטים של ישראל היו דני אבדיה ורזיאל חיון עם 16 נקודות כל אחד, אהרוני הוסיף 11 ומתוכן 5 קריטיות במיוחד.

לעומת זאת, נבחרת הנערות של ישראל נכנעה הערב ברבע גמר אליפות אירופה דרג ב' בתוצאה 60:55 למארחת אירלנד ובכך איבדה את הסיכוי להתקדם לדרג א' ביבשת. הנערות ייפגשו כבר מחר את המקבילה מבלארוס במאבק על המקומות 5-8 בתחרות. הבולטות במדים הכחולים-לבנים הערב היו שיר תירוש ודור סער, שקלעו 12 ו-11 נקודות בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי