יד-אליהו מוכן ליורובאסקט: "מקצה השיפורים שעבר ההיכל ישרת את הכדורסל הישראלי עוד שנים רבות"

עמירם הלוי לצד נדב גרינשפן
עמירם הלוי לצד נדב גרינשפן | עדי אבישי

יו"ר איגוד הכדורסל עמד במרכז מסיבת עיתונאים לקראת הטורניר שיחל בעוד 11 ימים: "זו הזדמנות להראות לכולם את ארץ ישראל היפה". נמל תל אביב ישנה פניו וייערך במקום הפנינג עבור האוהדים הרבים

(גודל טקסט)

11 ימים לפני הג'אמפ הראשון של היורובאסקט, סיפר יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי כי "מבחינת האיגוד וענף הכדורסל מדובר בהזדמנות להביא את הכדורסל הישראלי לכל בית במדינה, וגם באירופה. זו גם הזדמנות להראות לכולם את ארץ ישראל היפה".


על הצד המקצועי: "מבחינה מקצועית אנו מקווים שהנבחרת תעמוד בציפיות, ותנצח היכן שהיא צריכה לנצח".
 

אופיר ווגמן, האחראי מטעם עיריית תל אביב להפקת האירוע, סיכם שנתיים של הכנות: "מדובר בתחום מקצועי של הכנת היכל מנורה מבטחים על פי דרישות פיב"א. נאלצנו לעשות לא מעט התאמות שיישארו גם לאחר הטורניר. נושא שני לא פחות חשוב הוא קליטת הקהלים הרבים מכל המדינות כולל המדיה. הקמנו בנמל ת"א מתחם לאוהדים, הפנינג שלם עם הפעלות, מתקן שיהיה פתוח משעות הצהריים ועד סיום המשחקים. חוף מציצים בת"א יעשה הסבה לחוף ליטא למען האוהדים הרבים שיגיעו עם נבחרתם".


עמירם הלוי במרכז מסיבת העיתונאים. מוכנים

עמירם הלוי במרכז מסיבת העיתונאים. מוכנים (עדי אבישי)


דני בנעים
, מחברת "קומטק" מפיקת האירוע ציין, כי מדובר באחת מההפקות הגדולות שהתקיימה במדינה. "עלות הפקה היא של 28 מליון שקלים (וזאת לאחר איגוד הכדורסל שילם לפיב"א 2 מיליון יורו, י"ו). במקום יעמוד אוהל מדיה 700 מ"ר, שישמש את כלי התקשורת הרבים שיגיעו לארץ לכבוד האליפות".


נדב גרינשפן
, מנכ"ל היכלי הספורט בת"א: "עברנו חודשים של הכנות ותכנון לוגיסטי, של פרטים עם דקויות משמעותיות. עיריית ת"א השקיעה כסף רב, שישרת את הכדורסל הישראלי שנים רבות. שודרגה ההגברה, התאורה, מערכות הלדים, תשתיות הטלוויזיה ברמה הכי גבוהה, לא רק בישראל אלא גם באירופה. מדובר באולם שלא משרת רק משחקי ספורט אלא מופעים רבים ומגוונים. יהיה טורניר מדהים, את העבודה והתשתית עשינו ומעכשיו הכל בידיים של נבחרת ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי