דן שמיר: עומרי כספי צריך לתת את הטון ולקחת אחריות

עומרי כספי
עומרי כספי | עדי אבישי

עוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל ל-103FM לאחר ההפסד לטורקיה: "כשהפיזיות עלתה התקשינו לשחק את המשחק שלנו", "הולך להיות אירוע היסטורי, הלחץ יהיה גדול"

(גודל טקסט)

עוזר מאמן נבחרת ישראל בכדורסל דן שמיר התראיין ל-103FM לאחר ההפסד לטורקיה שהיה ההפסד הראשון במשחקי ההכנה לאליפות אירופה.

ההפסד לטורקיה: "ראינו שיש לנו עוד על מה לעבוד. כולם צריכים להיות מוכנים ולהיכנס לכושר. יש דברים שצריך ללמוד מהם. בשני המשחקים האחרונים ראינו שכשאנחנו משחקים מהר הדברים נראים טוב והיריבות מתקשות מול זה. לעומת זאת כשהפיזיות עולה אנחנו לא עושים בדיוק את מה שאנחנו צריכים. אני שמח שלכולם יצא לראות מקרוב את הנבחרת. אנחנו סומכים על השחקנים שהם מבינים עניין ולא נכנסים לדיכאונות מהפסדים".


בעיית העבירות של האוול
: "זה הרבה בראש. הוא צריך להבין שאנחנו צריכים שהוא יהיה הרבה דקות על המגרש".

היכולת של איטליה: "הם פתחו טוב את ההכנה, אבל במשחקים האחרונים הם הפסידו. אנחנו לא יודעים אם זה ירידה טבעית. הם קבוצת הגנה יוצאת מן הכלל, יהיה קשה להגיע מולם לסקור גבוה".

עומרי כספי. צריך לקחת אחריות (עדי אבישי)
עומרי כספי. צריך לקחת אחריות (עדי אבישי)

האירוח בארץ: "זה אירוע היסטורי, הרבה אנשים מחכים לזה. אנחנו צריכים להכין את עצמנו לטורניר. משחקי ההכנה לא אומרים הרבה. יש דקות שאני מאוד נהנה לראות את הנבחרת, אבל מצד שני היו הרבה איבודי כדור ונצטרך לנקות את זה. יהיו קרבות גדולים, שום דבר לא יבוא בקלות. אני מקווה שיתרון הביתיות יבוא לידי ביטוי. הלחץ יהיה גדול ונקווה שנמנף את זה לכיוון טוב".

על עומרי כספי: "עומרי צריך לתת את הטון ולקחת אחריות, כמו עוד שחקנים שיצטרכו לעשות את זה בדקות בהן לא נצליח לעשות סלים קלים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי