הנבחרת הרימה כוסית בהילטון. כספי: מתרגשים לקראת חמישי בערב

נבחרת ישראל סל
נבחרת ישראל סל | אודי ציטיאט

שמחון נופה כצפוי מהסגל. אדלשטייין ניחם: "נוט יהיה חלק משמעותי בעתיד". שביעות רצון ממכירת הכרטיסים, ההיכל צפוי להיות מלא במשחק הפתיחה מול איטליה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הגיעה הערב (שלישי) להרמת כוסית במלון הילטון בה יתגוררו השחקנים והצוות המקצועי במהלך כל משחקי הבית הישראלי ביורובאסקט 2017. האווירה היתה מצוינת, השחקנים קיבלו קצת ציונות מהקפטן עמרי כספי ואחר כך התיישבו ללגום ולנשנש.

יו"ר האיגוד, עמירם הלוי, הודה למלון הילטון והתקשה להסתיר את ההתרגשות לקראת האליפות: "אנחנו כבר מוכנים ומצפים להצלחת הנבחרת, בטוחים שכולם יעמדו מאחורינו ויתנו את הדחיפה שאנחנו צריכים, ועכשיו נשאר רק לקוות שהשחקים יעשו את העבודה על המגרש". כספי הוסיף: "מודה למלון הילטון על ההפקה שהרימו לנו. מחכים להתחיל, מתרגשים, ונתראה ביום חמישי בערב".

בינתיים קיימת שביעות רצון באיגוד הכדורסל מקצב מכירת הכרטיסים. יומיים לפני המשחק הראשון של נבחרת ישראל באליפות אירופה נגד איטליה, נותרו למכירה רק כ-500 כרטיסים למשחק. ביקוש גדול יש גם למשחק השני של הנבחרת, במוצאי שבת נגד ליטא ולמשחק הזה נותרו כ-1,100 כרטיסים. למשחק ביום ראשון נגד גרמניה נשארו כ-2,000 כרטיסים.


כספי. "נתראה ביום חמישי" (אודי ציטיאט)

גם משחקים של הנבחרות האורחות מעוררים עניין. למשחק המעניין בין גיאורגיה לליטא, שיהיה מפגש הסנטרים מה-NBA זאזה פאצ'וליה (שכשיר להתמודדות) ויונאס ולנצ'יונאס נמכרו כ-5,000 כרטיסים ומספר דומה נמכר גם למשחק הגדול בין איטליה לליטא ביום ראשון.


דוסון והאוול. "תקשיב ריצ'רד, אל תשכח לבקש ממני להקריב עבורך עבירות" (אודי ציטיאט)

במקביל, נקבע הסגל הסופי לאליפות כאשר כצפוי הפורוורד עמית שמחון שוחרר ולא יהיה חלק ממצבת השחקנים של ארז אדלשטיין בטורניר היוקרתי. "נבחרת ישראל ואיגוד הכדורסל מבקשים להודות לעמית על קמפיין נהדר, יכולת מצוינת והתנהלות ללא דופי לאורך כל תקופת ההכנה. אין לנו ספק ששמחון יהיה חלק משמעותי מסגל הנבחרת בעתיד הקרוב וכבר בנובמבר אז יחלו משחקי מוקדמות גביע העולם", נמסר בהודעת נבחרת ישראל.

הסגל הסופי: גל מקל, יוגב אחיון, בר טימור, יותם הלפרין, שון דוסון, עמרי כספי, ליאור אליהו, גיא פניני, אלישי כדיר, ריצ'ארד הוואל, עוז בלייזר, עידן זלמנסון.


הסגל הסופי של הנבחרת ליורובאסקט

הרכבת האווירית כבר כאן
בנוסף, הרכבת האווירית של הנבחרות הזרות בשיאה לאחר שאתמול כבר נחתו בארץ נבחרות גרמניה ואיטליה, שכבר קיימה אימון באולם זיסמן והיום ינחתו בארץ שלוש הנבחרות הנוספות: אוקראינה, גאורגיה וליטא עם חמישה ממנהיגי האוהדים שלה ו-14 תופי ענק. הליטאים היו אמורים להגיע אמש, אך החליפו מטוס אחרי שזה המקורי התקלקל והם יגיעו ארצה בלי הסנטר דונטאס מונטיונאס, שנתקע ביוסטון בגלל סופת ההוריקן ועדיין לא ברור מתי ינחת בארץ.

אוקראינה פרסמה בינתיים את הסגל הסופי שלה לטורניר, שלא כולל כאמור את אלכס לן מה-NBA. מי שנמצא ברשימה הוא הסנטר (2.13) וצ'סלאב קרבצוב, ששיחק בעבר בצסק"א מוסקבה ובעונה שעברה בולנסיה והסנטר (2.16) ארטם פוטובי. הסגל של גאורגיה כולל את אלוף ה-NBA הטרי זאזה פאצ'וליה, יחד עם גיאורגי שרמאדיני, טורניק שנגליה, מנוכאר מרקושוילי ומייקל דיקסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי