אדלשטיין: רוצים היכל מפוצץ באנרגיה, האוול פשוט מדהים

האוול
האוול | עדי אבישי

קאמבק גדול של הכחולים העניק ניצחון בכורה בטורניר. טימור החמיא לסנטר: "כל ילד בקדטים צריך ללמוד ממנו". פניני: "השלשה היתה תרגיל מתוכנן". האוול: "המשכנו להאמין". וגם: הסיכויים להעפלה

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל עשתה הערב (ראשון) קאמבק נהדר ביורובאסקט כשגברה 80:82 על גרמניה אחרי חזרה מפיגור של 16. למרות פתיחה טובה, רבע שלישי גרוע הוביל לפער דו-ספרתי אותו פתחה גרמניה אלא שהכחולים יצאו עם ידם על העליונה בזכות דקות נהדרות והתקרבו לשלב הבא.




הנבחרת תפגוש בשלישי את גיאורגיה במשחק שניצחון בו יקרב אותה עוד יותר לעבר מקום בטורקיה בשלב הבא. ניצחון נוסף על אוקראינה ברביעי יבטיח מקום בטורקיה. המשמעות: הנבחרת חייבת שני ניצחונות ולהשלים שלושה ניצחונות בשלב המוקדם כדי להעפיל לחלק השני של הטורניר.


המאמן הנרגש ארז אדלשטיין אמר: "היינו במינוס 16, היה פסק זמן. הזכרתי להם את המשחק ביורובאסקט בפינלנד. התאפסנו וחזרנו".


מהלך הקאמבק: "ניסינו לחפש את ההרכב שמייצב את ההגנה. הם שיחקו פיק-אנד-רול, עשינו פעולות גדולות וחזרנו. משחקים כאלה חוזרים צעד אחרי צעד ואני שמח שזה קרה הפעם".



פיני גרשון ושרת הספורט מירי רגב בחיבוק מנצח (עדי אבישי)


היכולת של ריצ'ארד האוול
: "אפס בעיות. אימון זה אימון. הוא זינק ב-20 הפרש לקחת כדור. כספי אומר: 'בואנ'ה איזה מחויבות'. מה שאנחנו משחקים מתאים לו. אנחנו מרחיקים את ההגנה מהסל וזה עוזר לו. הוא בא מקולג' ושיחק מול שחקני NBA, נלחם בשחקנים גבוהים ובפיזיות. הוא הפתיע איתו, החיבור שלו מדהים".


המשך הטורניר: "ננוח ונתכונן טוב. חייבים לנצח. צריך היכל מפוצץ. יש לנו עדיין בעיות, בשתף המשחק, אבל אנחנו רוצים להיות בטורקיה בסוף השבוע. יהיה לנו קרב קשה וצריך להוריד את האנשים לקרקע".


הגארד בר טימור אמר: "כיף, פשוט כיף לנצח פה בבית. פתחנו כל כך טוב. יש לנו בעיה ברבע השלישי. היינו בפיגור 16 וחזרנו, לא הפסקנו להאמין".


היכולת של האוול
: "מדהים. יש לו אופי מיוחד. הוא נותן נשמה. כל ילד שמשחק בקדטים צריך ללמוד ממנו".



האוול, יכולת אדירה (עדי אבישי)


השמירה על דניס שרודר
: "הוא שחקן מעולה, לא היה קל, אבל הצלחתי פה ושם לעצור אותו וזה עזר אני מאמין".


גיא פניני שהפגין משחק נהדר סיכם: "השתחרר הלחץ. היה כאן המון לחץ כי דברים לא הלכו כמו שרצינו. ברגע שציפיות ומציאות לא הולכים כמו שצריך זה יוצר לחץ. גם הפעם זה היה כי פתחנו טוב. בר טימור נכנס והכניס המון אנרגיות והתלהבות – כל הכבוד לו".


המפנה: "האולם הביתי והקהל נתנו לנו דחיפה. מה שהיה ברבע הרביעי, צריך להיות מהתחלה. הקהל דחף אותנו. עומרי עשה מהלכים גדולים. ככה נבחרת ישראל צריכה להיות".



פניני מאושר, "זה היה התרגיל" (עדי אבישי)


השלשה הקריטית: "זה היה התרגיל המתוכנן. ארז אמר לי לתפור שלשה וזה מה שעשיתי".


יום הולדת שהוא חוגג מחר: "כיף גדול, אולי בבוקר נהיה קצת עם המשפחה, יש יום חופש. אנחנו זקוקים לזה. יום שלישי גיאורגיה, נבוא רעננים".



ריצ'ארד האוול
שבלט עם 23 נקודות ותשעה ריבאונדים ציין: "לא הורדנו את הראש. כל הזמן המשכנו לשחק, להאמין ולהאמין וזה עבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי