סרביה הביסה את איטליה בדרך לחצי הגמר, גם רוסיה עלתה

אלכסיי שבד
אלכסיי שבד | צילום: פיב"א

יורובאסקט: החבורה של ג'ורג'ביץ' לא התקשתה ב-67:83 על מסינה ושחקניו, הנבחרת ממזרח אירופה גברה 69:74 על יוון. השתיים ייפגשו בשישי (21:30)

(גודל טקסט)
שלב רבע גמר היורובאסקט ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים. רוסיה השיגה את הכרטיס השלישי לארבע האחרונות אחרי 69:74 דרמטי על יוון ותפגוש ביום שישי את סרביה שהביסה 67:83 את איטליה.


רוסיה – יוון 69:74

הרוסים המשיכו את הטורניר הנפלא והמפתיע שלהם עם ניצחון דרמטי על יוון. הרבע הראשון נפתח עם יכולת מצוינת של היוונים, אבל החבורה של סרגיי בזארביץ' נכנסה לאט לאט לעניינים הפכה את התוצאה והגדילה את ההפרש לקראת הרבע האחרון. גם קאמבק אופייני של היוונים הנחושים לקראת הסיום לא עזר והחברים הרוסים הבטיחו את המקום בחצי.


אלכסיי שבד הוביל את המנצחת עם 26 נקודות באחוזים רעים (2 מ-11 ל-3), טימופיי מוזגוב היה מצוין אף הוא עם דאבל דאבל של 15 נק' ו-10 ריבאונדים. 25 נק', 7 אס' ו-5 ריב' של ניק קלאת'ס לא הספיקו ליוון שיתנחמו בטורניר מעל הציפיות.


מילאן מצ'באן מול מרקו בלינלי (פיב
מילאן מצ'באן מול מרקו בלינלי (פיב"א)


סרביה – איטליה 67:83

המסע של איטליה ומסינה נעצר מול החבורה העדיפה מסרביה. בפתיחת המשחק האזורי עוד שלטו בקצב ונשארו צמודים, אבל המשחק הוכרע ברבע השני. בוגדן בוגדנוביץ' (22) וחבריו העלו הילוך, החלו לצלוף וסיימו את המחצית ביתרון דו ספרתי. מסינה העיר את שחקניו שעצרו את סרביה על 15 נק' בלבד ברבע השלישי, אבל בערב שבו השלשות לא נכנסות (8 מ-29), כנראה שאיטליה לא יכולה להשיג את הכרטיס לחצי הגמר.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי