נבחרת הנערות עלתה לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב'

אופיר קסטן רז וגילי אייזנר
אופיר קסטן רז וגילי אייזנר | FIBA

השחקניות של רועי לזר ניצחו ברבע הגמר את נבחרת פינלנד 73:79. זה היה הפסדן הראשון של הפיניות בטורניר. ישראל רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לדרג א' האירופי. 29 נקודות לגרזון

(גודל טקסט)

הישג נהדר לנבחרת הנערות של ישראל שעלתה לחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' אחרי ניצחון ברבע הגמר 73-79 על נבחרת פינלנד, שהפסידה לראשונה בטורניר. כעת רחוקה ישראל ניצחון אחד בשני המשחקים שנותרו לה בטורניר כדי להעפיל לדרג א', הישג שיעשו שלוש הנבחרות שיסיימו ראשונות את הטורניר. מחר (שבת) בשעה 19:00, תתמודד ישראל בחצי הגמר מול המנצחת במפגש רבע הגמר בין הולנד לבלארוס.

המשחק לא היה פשוט לישראל שאחרי רבע ראשון צמוד מאד עם יתרון של 2 נקודות, פתחה את הרבע השני בסערה כדי לסיים את המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי.

ישראל נהנתה ממשחק ריצה מצוין, רצה בכל הזדמנות כדי לסיים בסלים קלים ולתסכל את הפיניות שרדפו כל המשחק. לקראת הסיום היתרון ירד עד שש נקודות בלבד אבל הנבחרת של רועי לזר עשתה את הפעולות הנכונות כדי לא לאבד את היתרון ולנצח בסטייל.


רומי לוי מול קוייר (FIBA)

ליאור גרזון הייתה מעל כולם עם משחק שיא של 29 נקודות, כולל אחוז אדיר מעבר לקשת של 6 קליעות מ-7 ניסיונות. עוד קלעו לישראל: גאיה סלס 17, אופיר קסטן רז 11 (4 חט'), דניאל קארש 8 (10 אס'), רומי לוי 4, ניקול מיכאליץ 4, גילי אייזנר 2 (9 ריב'), איילה רוט 2, תמר אנגל 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי