נבחרת הנוער סיימה ראשונה בבית לאחר 77:82 על בוסניה

נועם דוברת
נועם דוברת | איגוד הכדורסל

אליפות אירופה דרג ב': החבורה של אורן אהרוני שמרה על מאזן מושלם הודות לניצחון במשחק החמישי, לפני רבע הגמר שייערך ביום שישי. דוברת הצטיין עם 25 נקודות, פלד קלע 15 ביניהן 4 רצופות ומכריעות וסהר הוסיף 12

(גודל טקסט)

נבחרת הנוער ממשיכה להרשים באליפות אירופה דרג ב' ברומניה. החבורה של אורן אהרוני גברה היום (רביעי) 77:82 על בוסניה וסיימה ראשונה בבית עם מאזן מושלם – חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. ברבע הגמר ממתינה לישראל אחת מבין פורטוגל, בלארוס או שבדיה, בהתאם למי תסיים בבית המקביל במקום השני.

המשחק היה צמוד ולמעשה הוכרע ממש בדקה האחרונה, כאשר טל פלד עם ארבע נקודות רצופות מתוך 15 שקלע, הוביל חזרה מפיגור של 7 נקודות לניצחון ושמר על המאזן המושלם של הכחולים-לבנים. נועם דוברת עם 25 נקודות, שישה אסיסטים וגם שישה כדורים חוזרים, היה המצטיין במשחק.

רבע הגמר ייערך ביום שישי הקרוב בשעה 20:45 וכאמור זהות היריבה תיקבע בהמשך היום. אם הנבחרת תצליח להעפיל למשחק הגמר, משמע לנצח את שני משחקיה הבאים, היא תבטיח את חזרתה לדרג א'.


קלעו לישראל:
נועם דוברת 25 (6 ריב', 6 אס'), טל פלד 15, דורי סהר 12 (9 ריב'), גלעד לוי 10 (8 ריב'), עמית אהרוני 7, שחר לזר 5, יהונתן לוי 4, יונתן אטיאס 2, יהל מלמד 2. רזיאל חיון שותף, אך לא קלע.


סהר. הנוער עם מאזן מושלם בדרך לרבע (באדיבות איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי