אבדיה הצטרף לאימוני הנבחרת, ג'ייק כהן: "מאוד גאה להיות פה"

דני אבדיה
דני אבדיה | אודי ציטיאט, ולנסיה

שני שחקני מכבי תל אביב שבו מוולנסיה וחברו לחבורה של עודד קטש, שמתכוננת למשחק ביום שני נגד רומניה: "לא פשוט לעשות את הסוויץ' מהיורוליג"

(גודל טקסט)

דני אבדיה וג'ייק כהן, שחזרו הבוקר (שבת) מוולנסיה, שם גברה אמש מכבי ת"א על הקבוצה המקומית 82:85, הצטרפו לפנות ערב לאימון שקיימה נבחרת ישראל לקראת המשחק ביום שני נגד רומניה (19.00, היכל שלמה). רומניה הפסידה בסוף השבוע שעבר בביתה לספרד, שהתייצבה למשחק עם נבחרת המשנה שלה ללא כוכביה, המשחקים בקבוצות היורוליג.

מאימון הנבחרת שניצחה ביום חמישי את פולין 71:75, נעדר אדם אריאל שטס עם חבריו לפולין, אך לא שיחק בגלל פציעה בפיו. בעקבות צירופם של אבדיה וכהן לאימונים ושיתופם במשחק נגד רומניה, ייאלץ המאמן עודד קטש לשחרר שניים מהשחקנים שהיו רשומים בטופס המשחק נגד פולין. ההחלטה מי השניים שלא ירשמו בטופס תיפול רק לאחר האימון שתקיים הנבחרת מחר.

ים מדר, אחד מהכישרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי, לא שיחק בניצחון על פולין. כידוע, מדר היה שותף יחד עם אבדיה לזכייה של נבחרת העתודה באליפות אירופה שנערכה בקיץ האחרון בהיכל שלמה, שם יתקיים המשחק נגד רומניה. האולם בו יתקיים המשחק הוא האולם הביתי של מדר (המשחק בהפועל ת"א) ויהיה מעניין אם קטש יאפשר לו לקיים את הבכורה במדים הלאומיים באולם אותו הוא מכיר מצויין.

ג'ייק כהן שהיה שותף לניצחון של מכבי בוולנסיה כששיחק 17 דקות אותן סיים ללא נקודות, היה הערב גאה בעבודה שזומן לנבחרת והמאמן מאמין בו. "אני גאה לייצג את ישראל אני מרגיש עם זה. היה לי קמפיין טוב עם הנבחרת במוקדמות אליפות העולם, הרגשתי טוב להיות חלק מהנבחרת. זה לא פשוט לעשות את הסוויץ' בין היורוליג לבין הופעה בנבחרת ישראל, אבל אני כאן בשמחה ומאד גאה ללבוש את החולצה של הנבחרת. מה יהיה בהמשך, אני באמת לא יודע".


ג'ייק כהן. "גאה ללבוש את חולצת הנבחרת" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי