הפסד יחיד במוקדמות: 73:78 לספרד נגד ישראל

תומר גינת | אתר FIBA

הנבחרת של קטש, שכבר הבטיחה את מקומה ביורובאסקט 2022, נוצחה לראשונה בשלב המוקדם אחרי משחק צמוד. ג'ייק כהן בלט עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, גינת קלע 12 משלו. מנגד, בריזואלה צלף 18 נקודות

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל כבר הבטיחה את מקומה ביורובאסקט 2022 והערב (ראשון) היא שיחקה את משחקה האחרון במוקדמות אליפות אירופה, בו היא גם איבדה את המאזן המושלם שהיה לה כאשר נכנעה 78:73 לנבחרת ספרד.

החניכים של עודד קטש, שרשמו ניצחון 71:79 נגד פולין רק ביום שישי האחרון, פגשו היום סגל משני ביותר של הספרדים. כזכור, הנבחרת של סרג'יו סקאריולו כבר הפסידה בסיבוב הקודם לישראל והיום זה שוב היו צמוד עד דקות הסיום.

ג'ונתן בריירו, דריו בריזואלה וצ'אבי לופס-ארוסטוגוי היו השחקנים הבולטים אצל הספרדים, אשר ברחו לפער דו ספרתי במחצית הראשונה וירדו להפסקה ביתרון 31:42 על הפרקט בפולין. ישראל נשענה בעיקר על נקודות של ג'ייק כהן, שסיים כקלע מצטיין ויכולת נהדרת של תומר גינת ובמחצית השנייה כבר הצליחה לבצע מהפך במשחק, זאת בעקבות שלשות של אדם אריאל, תמיר בלאט וכהן.

ג'ייק כהן נגד הספרדים | אתר FIBA

לקראת הבאזר האחרון, כאשר לוח התוצאות הראה 72:72, נבחרת ישראל פנתה לגיא פניני בשביל עוד ווינר-שוט אופייני, אך לצערו של הקלעי הוותיק הפעם הכדור לא נכנס ומשם הספרדים כבר המשיכו לניצחון. למרות ההפסד, ישראל סיימה את הבית במקום הראשון.

קלעים

נבחרת ישראל: ג'ייק כהן 20 ו-8 ריבאונדים, תומר גינת 12 ו-7 ריב', אדם אריאל 10, תמיר בלאט 9 ו-9 אס', נועם דוברת 7, יפתח זיו 6, רפי מנקו 3, ים מדר ובן קרטר 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי