"בונים על זה שדני אבדיה ישחק עם הנבחרת באליפות אירופה"

עודד קטש עם שחקני נבחרת ישראל | Germán Vidal/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

לקראת הגרלת יורובאסקט 2022, מנהל נבחרת ישראל מוטי דניאל התראיין ב-103FM: "כל האליפויות משוחקות בזמן שיש פגרה ב-NBA, אבל אין לדעת מה יהיה עד אז". הדרג של ישראל: "אין מגיע. שילמנו מחיר על תוצאות רעות"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תשתתף היום (חמישי, 14:00) בהגרלת יורובאסקט 2022 הנערכת בברלין. הנבחרת הישראלית נמצאת בדרג החמישי מבין שישה בהגרלה וזו תהיה ההופעה ה-14 ברצף שלה במסגרת אליפות אירופה בכדורסל.

האזינו לראיון המלא

לקראת ההגרלה, מנהל נבחרת ישראל מוטי דניאל דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לשאלה האם דני אבדיה יהיה חלק מהנבחרת, שכן המשחקים נערכים בחודש ספטמבר: "זה יהיה דווקא מתאים, כל האליפויות בנויות בזמן שיש פגרה ב-NBA, כשהלוח זמנים נורמלי כמובן ולא כמו העונה. שחקני NBA מיועדים לשחק ואנחנו בונים על זה. אנחנו לא יכולים לדעת מה יהיה עד אז".

האם ישראל מרגישה מקופחת בשל העובדה שהיא בדרג החמישי אחרי קמפיין אדיר: "אין בזה מגיע. זו השיטה של פיב"א. הדירוג הוא לפי מה שעשית בחמש השנים האחרונות. באליפות אירופה האחרונה היו לנו תוצאות ממש רעות ובאליפות העולם לא השתתפנו. יש לזה מחיר – וזה המחיר".

שיטת שלב הבתים: "צריך לקחת בחשבון שבכל בית תהיה קבוצה אחת מכל דרג. אם הייתה לי אפשרות בחירה הייתי בוחר בבית של צ'כיה, שהיא מהדרג השני, ופולין, שהיא בדרג השלישי. אפשר להתמודד איתם. שאר הנבחרות בדרגים 2 ו-3 אלה שמות מפחידים.

נבחרת ישראל חוגגת | FIBA

"יש לנו קצת מזל שאנחנו בדרג החמישי, כי יש נבחרות שלפנינו בדירוג האירופאי, כמו לטביה ומונטנגרו, שלא הגיעו לאליפות. אם הן היו מגיעות היינו בדרג השישי. בחודשים בנובמבר, פברואר, יולי ובאוגוסט, ממש לקראת אליפות אירופה, יש חלון של מוקדמות אליפות העולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי