אומיץ' עשוי להישאר בירושלים בכל זאת עקב פציעת האוול

אלן אומיץ'
אלן אומיץ' | דני מרון

הסנטר המאכזב של האלופה לא יעזוב כרגע נוכח מצבת הגבוהים הבעייתית. רוברטס שהצטיין נגד חולון: "לא ציפיתי לזה, החברים עזרו לי". ב-19:30 בספורט1: הקבוצה עשויה לסיים את דרכה ביורוקאפ מול רג'יו אמיליה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תנסה להשאיר את חלום ההעפלה לשלב הבא ביורוקאפ בחיים, כשתארח הערב (19:30, שידור ישיר בספורט1) את רג'יו אמיליה לקרב של לחיות או למות. בבירה יודעים כי עליהם לנצח את שני המשחקים שנותרו להם במפעל כדי להעפיל לשלב הבא, והמבחן יחל כבר הערב נגד האיטלקים שנלחמים בעצמם על הכרטיס לטופ 16. הפסד הערב ישלח את הקבוצה הביתה.

למרות שהניצחון בתחילת השבוע על הפועל חולון החזיר את הצבע ללחיים, ירושלים תגיע להתמודדות במצב לא אופטימלי ותחסר את ריצ'ארד האוול שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו וייעדר לתקופה של כחודשיים. הסנטר המתאזרח נחשב לאחד השחקנים המובילים והיציבים של האדומים השנה והוא לא יעמוד לרשותם דווקא כעת, כשהם ניצבים בפני משחקים קריטיים שישפיעו על המשך העונה.

להיעדרות של האוול עשויה להיות השפעה נרחבת יותר, כשירושלים עשויה להשאיר כעת את אלן אומיץ' למרות חוסר שביעות הרצון ממנו. הסנטר נחשב לאחד השחקנים הבולטים להיחתך מהסגל במקרה של הדחה מאירופה אבל כעת הוא עשוי להישאר, לפחות באופן זמני, בעקבות הבור שנוצר בעקבות היעדרותו של האוול.

אומיץ'
אומיץ'. יישאר למרות חוסר שביעות הרצון ממנו? (דני מרון)

בהיעדרו של הסנטר המתאזרח, רונלד רוברטס צפוי לקבל קרדיט גדול יותר לאחר שנרשם השבוע לראשונה לליגה והרשים לטובה. רוברטס הצטיין בבכורה המקומית נגד הפועל חולון, כששלט ברחבות בשני צידי המגרש עם דאבל דאבל שכלל 14 נקודות ו-15 ריבאונדים, אליהם הוסיף גם ארבע חסימות ונוכחות הגנתית.

"לא ציפיתי לרשום הופעה כזאת מול חולון, אבל חבריי לקבוצה תרמו לכך", אמר השחקן, "אני מכיר את המערכת ומרגיש יותר ויותר נוח. חשוב לי לתת אנרגיה ולעזור בריבאונד. אני מרגיש טוב כי החברים עזרו לי. אני רוצה שדברים טובים יקרו ולתרום באנרגיה". הפורוורד התייחס גם למצב של קבוצתו שעשויה לסיים את דרכה במפעל: "אנחנו לא חושבים על הדחה מהיורוקאפ, אנחנו רוצים לנצח את המשחק. זה חשוב לכולם ואנחנו רוצים להתקדם באירופה. אנחנו חושבים רק על ניצחון, לא על הפסד או על שום תרחיש אחר".


ג'רום דייסון
הוסיף: "אני מרגיש טוב לקראת המשחק, ניצחנו את חולון וזה משהו שהיינו צריכים כדי לשפר את המצב שלנו. יש אווירה טובה וכולם יודעים מה צריך לעשות. אנחנו צריכים להוציא לפועל את תכנית המשחק ולעשות מהלכים נכונים בהגנה. באופן אישי אני אעשה כל מה שצריך, אבל יש לנו כישרון בכל הקבוצה כך שבכל ערב נתון מישהו אחר יכול להתעלות".

רוברטס
רוברטס. בבירה זקוקים לו (דני מרון)

הגארד התייחס גם לפציעה של האוול ושלח מסר לאוהדים: "זה בהחלט יפגע בנו שהאוול לא ישחק איתנו, הוא חלק משמעותי בקבוצה שלנו. שחקנים אחרים יצטרכו לקחת אחריות ולחפות על חסרונו. אני יודע שהקהל יעודד אותנו כמו שהוא מעודד תמיד. הוא מעניק לנו אנרגיה ומשאיר אותנו במשחקים ואני בטוח שגם במשחק הזה הם יהיו כך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי