מונאקו זכתה ביורוקאפ לאחר 83:86 בחוץ על אוניקס קאזאן

בתום דרמה גדולה, הקבוצה מהנסיכות זכתה בתואר אירופי ראשון בתולדותיה לאחר שהשלימה 0:2 בסדרה על הרוסים. רוב גריי כיכב עם 25 נקודות. שתי הקבוצות ישתתפו בעונה הבאה ביורוליג

(גודל טקסט)

מונאקו זכתה הערב (שישי) ביורוקאפ לאחר 83:86 בחוץ על אוניקס קאזאן, בדרך ל-0:2 בסדרת הגמר. עבור המועדון הצרפתי, מדובר בזכייה ראשונה בתולדותיה בתואר אירופי. שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בעונה הבאה של היורוליג בכך שעלו לגמר, לאחר שבמפעל הבכיר ביבשת נקבע כי בשונה משנים הקודמות, החל מהעונה גם סגנית היורוקאפ תזכה בכרטיס.

במשחק הראשון בסדרה, שנערך במונאקו, ניצחה הקבוצה הביתית 87:89 לפני שהסדרת הטוב משלושה משחקים עברה לשני מפגשים מכריעים ברוסיה. הצרפתים, אותם מאמן אקס וילרבאן, זבזדאן מיטרוביץ', היו זקוקים לניצחון חוץ אחד מתוך שניים כדי לזכות בתואר הנחשף, והם השיגו אותו כבר בהזדמנות הראשונה לאחר דרמה גדולה.

בפיגור של שתי נקודות, ג'יי ג'יי אובריאן קלע סל לשתי נקודות וסחט עבירה. הוא דייק גם בזריקת העונשין, והעניק לקבוצתו את היתרון. ג'מאר סמית' החטיא מחוץ לקשת הזדמנות להחזיר לקבוצתו את היתרון, ומרקוס נייט סגר את הסיפור עם שתי זריקות עונשין מדויקות.

מתיאס לסור | Rodolfo Molina/Euroleague Basketball via Getty Images

רוב גריי, שהוביל את המנצחת עם 23 נקודות במשחק הראשון, עשה זאת שוב, כשקלע הפעם 25. ג'יי ג'יי אובריאן הוסיף 16. אצל המפסידה, ג'ון בראון הוביל עם 16 נקודות, 13 לג'ורדן תאודור. ה-MVP של המפעל, ג'מאר סמית', המשיך לאכזב אצל הרוסים עם 10 נקודות, למרות שרובן הגיעו בדקות האחרונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי