לאחר 28 שנים: ז'ליקו אובראדוביץ' חוזר לפרטיזן

ז'ליקו אובראדוביץ'
ז'ליקו אובראדוביץ' | האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

המאמן המעוטר ביותר באירופה, שב באופן רשמי לקבוצה הסרבית בה החל את הקריירה. משימתו הראשונה תהיה: חזרה ליורוליג דרך זכייה ביורוקאפ

(גודל טקסט)

לאחר שמועות רבות זה הפך לרשמי. ז'ליקו אובראדוביץ' המאמן המעוטר בכדורסל האירופי חוזר לפרטיזן בלגרד, הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו אי שם ב-1991. מי שהודיע את הבשורה המרגשת הוא הנשיא אוסטויה מיאילוביץ' שהודיע בחשבון הטוויטר על שובו של אובראדוביץ' ומסר בהודעה קצרה, אך כזו שאומרת לא מעט: "אחרי 30 שנה – הכל למען האהבה, הכל למען פרטיזן".

כאמור אובראדוביץ' החל את קריירת האימון שלו פרטיזן, מיד לאחר שפרש במדיה ממשחק פעיל וכבר בעונתו הראשונה זכה באליפות יוגוסלביה, בגביע ובגביע אירופה. משם המשיך לקריירה ענפה בחובנטוד בדאלונה, ריאל מדריד, בנטון טרוויזו וגולת הכותרת הייתה קדנציה בת 13 שנים פנאתינייקוס שהסתיימה ב-2012. קבוצתו האחרונה הייתה פנרבחצ'ה, וכעת כאמור הוא סוגר מעגל בפרטיזן.

בסך הכל זכה בלא פחות מתשע פעמים בכל גלגוליו של מפעל היורוליג, חמישה גביעים מתוכם הניף עם פנאתינייקוס. מעבר לכך חשוב לציין כי פרטיזן תשחק בשנה הבאה ביורוקאפ ואובראדוביץ' ינסה להחזיר את הסרבים לבמה המרכזית דרך זכייה במפעל המשני של היורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי