בגאצקיס: הלחץ במכבי ת"א עצום, היו לילות שלא ישנתי

איינרס בגאצקיס
איינרס בגאצקיס | עד אבישי

המאמן הלטבי סיכם את התקופה במועדון הצהוב: "אוהדים עצרו אותו ברחוב ושאלו אותי 'מה קורה'

(גודל טקסט)
איינרס בגאצקיס פוטר בשבוע שעבר ממכבי תל אביב לאחר כחמישה חודשים כושלים, ובימים האחרונים פורסם שהוא מועמד לאימון אוניקס קאזאן הרוסית במקומו של יבגני פשוטין, שסיים את דרכו במועדון.

 

בינתיים הלטבי סיפר לכלי התקשורת במדינתו על החוויה הלא פשוטה שעברה שעליו בישראל: "לפני שאתה מגיע למכבי תל אביב, כולם אומרים לך מה המצב שם, מייעצים לך איך להתנהג, אבל האמת היא שעד שלא חווים את זה מבפנים, אי אפשר להבין איך הדברים עובדים שם".



 

"בחמשת החודשים שעבדתי שם היו לילות שלא ישנתי", המשיך בגאצקיס. "בלילות לא יכולתי לעצום עיניים, סבלתי מנדודי שינה, יש לחץ בכל הקבוצות הגדולות, אבל במכבי תל אביב הלחץ הוא עצום ומגיע מצד כל מי שמעורב בקבוצה. לפעמים אוהדים ברחובות עצרו אותי ודיברו על המצב של הקבוצה".

 

האחריות שלו לכישלון: "ניסיתי לנתח במה טעיתי, עשיתי החלטות שגויות, אבל בסוף הבנתי שאין לי סיבה להתחרט על משהו. עשיתי כמיטב יכולתי להביא יציבות לצוות, חוויתי דברים שיעזרו לי בעתיד לעבודתי".




שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. לחץ עצום סביב הקבוצה (עדי אבישי)
שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. לחץ עצום סביב הקבוצה (עדי אבישי)


המסקנות
: "הייתי אומר שזו הייתה חוויה מאוד מעניינת, יכולתי להשוות את העבודה במכבי עם מה שהייתי עושה בקבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה או מנצ'סטר יונייטד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי