לא יחזור ארצה? גאודלוק בספק למשחק מול מכבי ת"א

אנדרו גאודלוק מול ג'פרי טיילור
אנדרו גאודלוק מול ג'פרי טיילור | אתר היורוליג

כוכב מילאנו ואקס הצהובים לא שותף בניצחון על ברצלונה וייעדר גם ממחזור הליגה הקרוב באיטליה, בניסיון להכשירו למשחק בשבוע הבא ישראל

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה אמש (חמישי) הפסד יורוליג שני בתוך שלושה ימים לאחר שהפסידה 87:84 לכוכב האדום בלגרד, אבל פני הצהובים כבר לשבוע הבא בו יארחו את מכבי חיפה בליגה ואת ארמאני מילאנו ביורוליג.  נכון להיום, נראה שקבוצת הכוכבים האיטלקית עשויה להגיע להתמודדות ללא אחד הכוכבים הגדולים שלה ואקס הצהובים, אנדרו גאודלוק.


הגארד האמריקאי, ששיחק בשנה שעברה בתל אביב, נמצא בספק למשחק לאחר שמתח שריר ולא שותף אתמול בניצחון מילאנו על ברצלונה. בכוונת האיטלקים להעניק לגאודלוק מנוחה גם במשחק הליגה הקרוב מול ססארי ביום ראשון, בניסיון להוריד ממנו עומסים כך שיהיה כשיר למשחק מול האקסית. עד כה ממוצעיו של הצלף האמריקני עומדים על 15.3 נק', 2 אס' ו-3 ריב' ביורוליג לעומת 16.8 נק', 1.8 אס' ו-4.1 ריב' בליגה האיטלקית.




מילאנו, שרשמה אתמול את ניצחון הבכורה שלה ביורוליג, בנתה פרוייקט חדש בעיר האופנה תחת הדרכתו של סימונה פיאניג'אני. המאמן האיטלקי חתם אצל המילאנזים לשלוש שנים והביא איתו את גאודלוק שהיה יריבו במשך העונה שעברה. שחקנים בולטים נוספים בקבוצה הם ג'ורדן תיאודור, ולדימיר מיצוב ודאיריס ברטנס.



גאודלוק במדים הצהובים. לא יחזור להיכל? (עדי אבישי)


הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי