נבן ספאחיה: הרבע השלישי היה הכי טוב שלנו העונה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-68:79 על מילאנו, אך יודע: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב נגד ריאל מדריד". טיוס שבלט עם 12 נקודות: "עשינו עבודה טובה מאוד בהגנה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב גברה הערב 68:79 על ארמאני מילאנו בבית המחזור החמישי של היורוליג, שהחזיר אותה למאזן חיובי של 2:3.


"אנחנו רק בראשית נובמבר ואפשר להשתפר. הרבע השלישי היום היה הרבע הכי טוב של מכבי העונה", אמר בסיום המאמן המנצח נבן ספאחיה, שהתייחס גם למשחק הבא מול ריאל מדריד: "נצטרך לשחק הרבה יותר טוב נגדם".




"אני רוצה להודות על התמיכה הנהדרת של האוהדים", הוסיף המאמן הקרואטי. "שיחקנו נהדר שלושה רבעים. שיחקנו ביחד ואחד בשביל השני. מילאנו היא קבוצה טובה, לא רעה. אני שמח מהמאמץ ומהשיפור שהצגנו. אני שמח במיוחד בשביל שחקנים שבשבילם זו ענות יורוליג ראשונה, כמו דיאנדרה קיין".

ספאחיה התייחס גם ליכולת הקבוצתית: "זה דבר מיוחד לקלוע 79 נקודות עם שתי שלשות בלבד. החטאנו כמה זריקות ונצטרך להשתפר בפרמטר הזה. יש לנו איזון בין החמישיה לספסל וזה דבר טוב כי יש לנו ספסל עמוק. אנחנו נהיה קבוצת ריבאונד עוד יותר טובה, אבל אנחנו נצטרך עוד זמן בשביל זה. אנחנו תמיד יכולים וצריכים להשתפר ולשדרג את היכולות שלנו. אני יכול להגיד שאנחנו משחקים בצורה נכונה בהגנה ובהתקפה".
 



טיוס. מרוצה מהיכולת הקבוצתית (עדי אבישי)


גם אלכס טיוס, שבלט בשורות הצהובים וקלע 12 נקודות נשמע מרוצה מהניצחון: "הבאנו הרבה אנרגיות, עשינו עבודה טובה היום. זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. עשינו עבודה טובה מאוד בהגנה".


בצד השני, סימונה פיאניג'אני שחזר להיכל והפסיד, אמר בסיום: "זה משחק ראשון ביורוליג ששיחקנו ממש רע. אמרתי לפני המשחק שאנחנו לא בתקופה טובה. קשה לנו לפתוח את העונה בצורה טובה כי אנחנו קבוצה חדשה לגמרי ויש לנו בעיות פיזיות. היו לנו בעיות באנרגיות היום שהתבטאו בריבאונד ובעוד דברים. בכאלה משחקים צריך להיות חכמים ואנחנו במקום זה איבדנו את השליטה על המשחק, איבדנו כדורים ונתנו למכבי נקודות קלות. מכבי הייתה קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו. קלענו באחוזים קטסטרופליים, אבל בסופו של דבר מדובר בצעד אחד ונצטרך להשתפר בהמשך". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי