הכרטיסים אזלו לקראת ריאל, תומאס: הולך להיות משחק גדול

דשון תומאס
דשון תומאס | עדי אבישי

פורוורד מכבי ת"א דרוך לקראת המפגש הענק מול ריאל מדריד (21:00), טיוס: "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה". כ-20 סקאוטים מה-NBA יגיעו לצפות בלוקה דונצ'יץ', ההיכל יהיה מלא

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך את המסע ביורוליג כשתארח הערב (חמישי, 21:00) את ריאל מדריד לקרב מרתק במסגרת המחזור השישי של היורוליג. אחרי שניצחו את מילאנו בשבוע שעבר, הצהובים מקווים להמשיך בהגנה החזקה שהציגו מול האיטלקים בידיעה שהפעם תתייצב מולם אחת הקבוצות החזקות באירופה. למזלם של הצהובים הם יקבלו תמיכה משמעותית ביציעים כאשר כל הכרטיסים אזלו ו-11,060 אוהדים ימלאו את ההיכל. 

למרות מכת הפציעות שעוברת על ריאל מדריד הבלאנקוס ממשיכים להציג יכולת טובה מאוד כשהם מדורגים ראשונים במפעל, כשאת הפסד הבכורה שלהם הם רשמו במחזור שעבר מול חימקי מוסקבה. מאז הספרדים איבדו את גוסטבו איון שפרק את הכתף בתחילת השבוע וייעדר לתקופה ממושכת והוא מצטרף לאוגניין קוזמיץ' וסרחיו יול שגמרו את העונה עוד קודם לכן. ריאל תגיע למשחק ללא סנטר טבעי אולם תקבל בחזרה את טריי תומפקינס שחזר מארה"ב לאחר שטיפל בעניינים אישיים. גם פליפה רייס, שחזר להיות מלך הריבאונדים בתולדות היורוליג בשבוע שעבר, צפוי להעביר דקות רבות בעמדה 5. וולטר טבארס שחתם מוקדם יותר השבוע לא ייקח חלק במשחק.

גולת הכותרת תהיה כמובן הגעתו של לוקה דונצ'יץ' הצעיר שמוביל בגיל 18 את הבלאנקוס להצלחה תוך שהוא רושם יכולת פנומנלית שמעמידה אותו בראשות הטבלה במספר פרמטרים. אחרי חמישה מחזורים ניצב ילד הפלא הסלובני בראש רשימת הקלעים עם 21.6 נקודות למשחק ו-29.4 נק' מדד. כ-20 סקאוטים מה-NBA יגיעו לצפות בכישרון הצעיר, שבמכבי סימנו כשחקן מפתח שחייבים לעצור. "אנחנו מתרגשים לקראת המשחק", אמר אלכס טיוס. "אנחנו משחקים נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה ומצפים לאתגר. היה לנו אימון די טוב, אנחנו מנסים לעבוד לפי מה שהמאמן אמר כדי שנוכל לנצח. יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לנו ובזה אנחנו מתמקדים".

לוקה דונצ'יץ'. מעורר עניין רב ב-NBA (ריאל מדריד, האתר הרשמי)
לוקה דונצ'יץ'. מעורר עניין רב ב-NBA (ריאל מדריד, האתר הרשמי)

"כל משחק עם מכבי הוא מיוחד, במיוחד ביורוליג. אנחנו מצפים לאתגר וכולם יהיו מוכנים לזה מחר. אני חושב שכל משחק אנחנו באים לנצח. אין ספורטאי שמשחק כדי להפסיד, אנחנו ניתן הכל. אני בטוח שהאוהדים יתמכו בנו ואנחנו מתרגשים לקראת זה. האם ניצחון יהיה הצהרת כוונות? אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק. בליגה הזאת כל קבוצה תנצח האחת את השנייה כך שאי אפשר לחשוב יותר ממשחק אחר משחק".

דשון תומאס הוסיף: "יהיה משחק תחרותי. ריאל מדריד בראש טבלת היורוליג, אבל כל משחק ביורוליג הוא קשה. זה אחד המשחקים הגדולים. יש להם שחקנים טובים בקבוצה, שחקנים עם ניסיון. אנחנו נגיע וננסה להתחרות איתם. אני מצפה למשחק תחרותי, זה לא יהיה קל. המפתח הוא הפרטים הקטנים ולשחק את הסגנון שלנו. ריאל מדריד היא קבוצה שבטופ בכל עונה ויש לה ניסיון אדיר אבל ננסה להתחרות, להילחם ולהשיג את הניצחון".

הפורוורד התייחס גם לפציעות של הספרדים: "אנחנו לא מתייחסים לשום קבוצה בקלות. לכל קבוצה יש פצועים אבל לכולם יש סגל רחב ולא נקל ראש. אנחנו נגיע ונשחק את הסגנון שלנו. הריבאונד זה אחד הפרמטרים שאנחנו חזקים בהם וננסה להמשיך לקחת ריבאונדים ולשחק בקצב שלנו. זה יכול לעזור לנו בהתקפה אם ניקח את הריבאונדים". על מצבו האישי והיכולת הגבוהה שהוא מציג: "אני מרגיש שהחברים שלי לקבוצה סומכים עלי לגבי המון דברים ואני מודה להם על כך שהם שמים אותי בעמדה הנכונה השנה. אני מרגיש שאני מנהיג. אני לוקח ריבאונדים ונותן את האקסטרה כשצריך".


מחכה לבלאנקוס. תומאס (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי