תומאס: אפס קבוצה לא צפויה, יבואו להילחם כמו מול ברצלונה

דשון תומאס
דשון תומאס | עדי אבישי

הפורוורד וטיוס יפגשו את האקסית ויחזרו לסגל ביחד עם נוריס קול. דיאנדרה קיין הוסיף: "לוח משחקים עמוס? יש סגל עמוק". הצהובים צפויים להתקשות בצבע, מפני שאנדולו קבוצת הריבאונד התקפה הטובה ביורוליג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך הערב (21:00) את לוח המשחקים העמוס שלה, כשתארח את אפס אנדולו במסגרת המחזור השביעי של היורוליג. אמש ערכה הקבוצה אימון מסכם לקראת ההתמודדות, בו צוות האימון דרש מהשחקנים לבוא חדים ולשמור על יציבות לאורך כל המשחק.

הצהובים יופיעו בסגל מלא למשחק, למעט כארם משעור ששבר את אפו מול מכבי אשדוד וייעדר כשבועיים. נוריס קול ודשון תומאס יחזרו לסגל לאחר שלא נרשמו למשחק הליגה, ממנו זכה גם אלכס טיוס למנוחה. הסנטר המתאזרח סובל ממספר פציעות קלות שמגבילות אותו, ובקבוצה העדיפו להעניק לו מנוחה לקראת המחזור הכפול ביורוליג, כשלמעט הטורקים חניכיו של ספאחיה ישחקו ביום חמישי מול חימקי במוסקבה. בעיית הוויזה של המאמן הקרואטי טופלה והוא ימריא לרוסיה, ויעמוד על הקווים במשחק.

עבור תומאס וטיוס המשחק הערב עשוי להיות מיוחד, מאחר והם יפגשו את האקסית שלהם. אפס אנדולו הייתה התחנה הראשונה של טיוס לאחר שעזב את הצהובים ואילו תומאס שיחק שם בשנה שעברה מבלי להותיר חותם משמעותי. "יהיה טוב לראות שוב את החברים משם אבל אין לי רגשות מיוחדים לקראת המשחק", אמר תומאס, "פשוט אבוא לשחק ולהמשיך להשיג ניצחונות".

הפורוורד המשיך והסביר: "זה משחק מול קבוצה טובה שמשחקת חזק וכך נצטרך גם אנחנו. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו. אפס קבוצה לא צפויה, הם באים להילחם והם עשו זאת מול ברצלונה. אף אחד לא מקל בהם ראש". תומאס התייחס גם ליכולת הגבוהה שהוא מפגין העונה: "באופן אישי חשוב לי להיות סבלני, לעבוד על המשחק שלי ולשחק פיזי. אני מרגישים שהמאמן והשחקנים בוטחים בי וזה משפיע עלי לטובה".

תומאס וטיוס. פוגשים את האקסית (עדי אבישי)
תומאס וטיוס. פוגשים את האקסית (עדי אבישי)

דיאנדרה קיין הוסיף: "לכל משחק אנחנו מגיעים באותה גישה. אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולנסות להשתפר. אפס היא היריבה הבאה ואנחנו מוכנים אליה. לוח המשחקים העמוס? יש לנו סגל עמוק. אנחנו מתכוננים כמו שצריך ועוברים המון טיפולים. אנחנו גם נחים הרבה בידיעה שיש לנו שני משחקים בשלושה ימים".

למכבי תל אביב מצפה מפגש קשה בעיקר בצבע, מכיוון שאפס אנדולו היא אחת מקבוצות הריבאונד הטובות ביורוליג וקבוצת ריבאונד ההתקפה הטובה במפעל. עם זאת, הטורקים חווים עונה לא קלה עם מאזן 5:1 כשניצחון הבכורה שלהם הושג רק בשבוע שעבר מול ברצלונה. מצבו הרפואי של אריק מקולום, שנחשב למוציא לפועל העיקרי של הקבוצה עוד לא ברור, אך הוא המריא לתל אביב. הגארד ספג מכה ברגלו במשחק הליגה האחרון אולם לא נראה כי מדובר בפציעה משמעותית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי