מכבי ת"א המריאה למוסקבה: "למדנו שאנחנו משחקים עד הסוף"

דשון תומאס
דשון תומאס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים ינסו להתאושש מהתבוסה 92:72 לאנאדולו אפס, ויקוו ליכולת טובה יותר מדשון תומאס שאמר: "ככה זה כשהקבוצה חדשה, אנחנו מנסים ללמוד מהטעויות. שאר השחקנים לא היו תלויים בי"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הפסידה אתמול לאנאדולו אפס אבל אין לה זמן להתאושש. היום (רביעי) הצהובים המריאו כבר לרוסיה לקראת המשחק הקשה מול חימקי מוסקבה, שיהיה המשחק הרביעי שלהם בשמונה ימים. אשרת הכניסה של נבן ספאחיה התקבלה והוא ידריך את קבוצתו.


הצהובים יקוו נגד הרוסים ליכולת טובה יותר מדשון תומאס, לאחר שבמשחק אתמול הוא נעצר על עשר נקודות באחוזים רעים. "היכולת שלי לא נבעה בגלל ההגנה שלהם", אמר הפורוורד, "שחקנים אחרים בלטו וזה מה שמיוחד בקבוצה שלנו, ששחקנים אחרים בלטו ולא היו ממש תלויים בי. ניסיתי לעשות דברים אחרים כדי לעזור לקבוצה לנצח כמו לקחת ריבאונדים ולשמור בהגנה".



על המשחק מחר מול חימקי, שספגה אתמול תבוסה בעשרים ושמונה נקודות על ידי פנאתינייקוס, הוסיף תומאס: "כל משחק יורוליג הוא קשה. אנחנו נתכונן, נלמד מהמשחק ונעשה מה שצריך כדי להשתפר. זה אחד הדברים שלנו כקבוצה חדשה שמשחקת פעם ראשונה יחד, אנחנו לומדים את הטעויות ומנסים להיות טובים יותר".


דשון תומאס
דשון תומאס. מצפים ממנו ליותר (עדי אבישי)


הלקחים: "הולך להיות משחק קשה מול חימקי, אבל הכל אפשרי. למדנו מהמשחק שכשהקבוצה למטה, אנחנו לא נותנים לזה להשפיע עלינו ומשחקים עד הסוף. זו עונה ארוכה ואנחנו לא צריכים להוריד את הראש למטה. למדנו הרבה מהמשחק מול אפס ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

We are on our way to Moscow @pg30_Cole@EuroLeague@Khimkibasketpic.twitter.com/K0iCgcNuxc

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) November 15, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי