ספאחיה: צריכים לשחק את הכדורסל של מכבי כמה שיותר

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב התייחס למשחק הקרוב מול ולנסיה ביורוליג: "אני חושב שהאוהדים מרוצים מהיכולת שלנו לאחרונה, זה חשוב ונעשה הכל כדי שיישארו שמחים גם בעתיד"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תארח ביום חמישי הקרוב את ולנסיה במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג, במטרה להשיג ניצחון שביעי במפעל העונה. מדובר בביקור הראשון של הקבוצה הספרדית בהיכל מנורה מבטחים, אחרי שב-2004 הוגרלה לשחק מול הצהובים, אך בעקבות המצב הטחוני ביטלה את הגעתה וספגה הפסד טכני (20:0). בספרד באותה עונה ניצחה החבורה של פיני גרשון 74:89, שהמשיכה באותה העונה לזכייה בתואר.


מאמן הצהובים נבן ספאחיה התייחס לאווירה לקראת המשחק הקרוב: "אווירה מדהימה, הרבה אנשים יבואו ומה שיעזור לקבוצה גורם לי להרגיש טוב. יהיה משחק עוד קשה, נעשה את המקסימום כדי להתכונן בהתאם כדי לשחק מול האוהדים שלנו ולנצח".



האוהדים שהקיפו את האוטובוס אחרי הניצחון על הפועל ירושלים: "אני חושב שהאוהדים מרוצים מהיכולת שלנו לאחרונה, וזה קרה לי גם כשהייתי פה לפני 11 שנים ככה שזה לא חדש לי, לא יודע מה קרה לפני. בשבילי חשוב שהם שמחים ונעשה הכל כדי שיישארו שמחים גם בעתיד".



האוהדים הצהובים. יישארו מרוצים? (דני מרון)


החודש העמוס שמצפה לקבוצה עם משחקי חוץ רבים: "אני חושב שהשחקנים בכושר טוב, מבחינת תנאים זה לא אידאלי לטוס כל כך הרבה ולשחק כל כך הרבה זמן כל כך קצר, אבל זה המצב ואנחנו צריכים למצוא דרכים כדי להיות בשיא שלנו. לא חושב שיש לנו תנאים רעים יותר מקבוצות. אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל של מכבי כמה שאפשר ולנצח כמה שאפשר. אני יודע שלפעמים נפסיד, אבל נצטרך להתגבר על זה ולהמשיך למשחק הבא".


מי שיצפה במשחק מהיציע הוא שחקן הצהובים בעבר, דיוויד בלו ששיחק בקבוצה בלא פחות מארבע קדנציות שונות, בהן זכה פעמיים ביורוליג (2004 ו-2014), בחמש אליפויות ובשישה גביעים.


Look who's here @davidblupic.twitter.com/Y7Fki21Scu

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 4, 2017

מאמן ולנסיה טוען שטיוס הוא שובר שוויון, מכנה את בולדן שחקן שלם, מעריך את יכולות האחד-על-אחד של קול וג'קסון ומכריז: "מכבי משחקת עם הרבה בטחון בבית, אבל אנחנו הולכים על ניצחון" https://t.co/BZiJz88QIs

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) December 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי