תיאו פפאלוקאס: למכבי ת"א היו כמה עונות קשות ביורוליג

תיאו פפאלוקאס
תיאו פפאלוקאס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

שחקן העבר היווני, ששיחק גם אצל הצהובים, העניק ראיון לאתר הרשמי לרגל חג המכבים: "הזיכרון הכי מרגש שלי הוא ששיחקנו ביד אליהו. המועדון זו כמו משפחה גדולה ומאורגנת, אם יצטרכו אותי אהיה שם בשבילם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך מחר (שני, 21:15) את מסורת חנוכה כשתתמודד ביורוליג נגד קבוצה יוונית בחג המכבים. הצהובים נחתו היום באתונה לקראת המשחק המסקרן נגד פנאתינייקוס, ולאור המאורע האתר הרשמי של הקבוצה ערך ראיון חגיגי עם תיאו פאפאלוקאס. רכז העבר היווני נחשב לאחד השחקנים המקומיים הטובים במולדתו בעשור הקודם, ובשלהי הקריירה הוא הספיק לעבור גם אצל הצהובים תחת דייויד בלאט.

"הארגון במכבי נהדר. הכל כמו משפחה גדולה, אבל מאורגנת", אמר פפאלוקאס בראשית הראיון. "הזיכרון הכי מרגש שלי הוא מהמשחקים ששיחקנו ביד אליהו. האווירה והידע של האוהדים, ההבנה שלהם את המשחק. זה חשוב מאוד עבור שחקנים לשחק בהרגשה שמסביב מבינים מה באמת קורה על המגרש".

מה הכי הרשים אותו במכבי ת"א: "הדרך בה אנשים היו קרובים לשחקנים והמידה בה כולם אוהבים את הקבוצה, האוהדים וגם האנשים שבתוך המועדון".

איחולים לקבוצה: "אני תומך בחבריי, ומאחל למכבי שנה מוצלחת מאוד וחזרה למקום בו ראוי שהיא תהיה".

חזרה אפשרית למכבי ת"א: "יש לי יחסים מצוינים עם אנשי המועדון, אבל יש לכם אנשים נהדרים שעושים עבודה טובה. ניקו שם, טל שם, גם עמי ביטון שקיבל תפקיד אחר (מנהל הקבוצה) ועליי לברך את מר וויצ'יץ' על כך. מתי שאנשים שהשפיעו על חיי יצטרכו אותי, ולמכבי הייתה השפעה גדולה על חיי, אני אהיה שם בשבילם – מבפנים או מחוץ למועדון".

תיאו פפאלוקאס. שמר על יחסים טובים עם מכבי ת
תיאו פפאלוקאס. שמר על יחסים טובים עם המועדון (מכבי ת"א, אתר רשמי)

מעשיו כיום: "יצרנו את אקדמיית Eurohoops יחד עם דמיטריס דיאמנטידיס. זו אקדמיה לילדים צעירים ואנחנו מתרכזים גם בעסקים מסביב לכדורסל. אנחנו מתכוונים להרחיב את פעילות בית הספר ברחבי יוון ואם זה יהיה אפשרי, גם ברחבי אירופה. אנחנו פשוט מחפשים את האנשים הנכונים לעבוד יחד איתם".

שיתוף פעולה עם הצהובים: "בוודאי. ניסיתי בישראל בעבר, זה לא יצא אז לפועל. זה לא היה קשור אז לכדורסל. אנחנו נפגשים עם אנשים מקומיים שיוכלו לעזור לנו לבנות את זה עם הידע שלנו וטכנולוגיה".

המלצות לקבוצה: "למכבי ת"א היו כמה עונות קשות אחרי הזכייה ביורוליג, אבל זה חלק מהמפעל. מכבי זה ארגון גדול שזוכה לתמיכה ברחבי אירופה. כשהקבוצה מגיעה לפיינל פור, כולם רואים שרוב האולם מלא באוהדים שלה. אני בטוח שהם מוצאים את הדרך בחזרה למסלול ההצלחה".

תיאו פפאלוקאס. בטוח שהצהובים יחזרו לעצמם (מכבי ת
תיאו פפאלוקאס. בטוח שהצהובים יחזרו לעצמם (מכבי ת"א, אתר רשמי)

קטש והזימון לנבחרת כוכבי העבר של אירופה: "זה נהדר. עודד קטש היה אחד הגדולים. הוא היה חסר מזל, כי לא ראינו בדיוק מה הוא מסוגל לעשות בגלל הפציעה שלו. למרות שהוא שיחק רק תקופה קצרה, כולם ראו כמה הכישרון שלו היה גדול. מגיע לו לקבל מקום של כבוד בכדורסל האירופאי, על אף שהוא לא הספיק להראות כל מה שהוא יודע לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי