ספאחיה: כל פעם שהתקרבנו לפאו, עשינו טעות טיפשית

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב לא היה מרוצה מהיכולת אחרי ההפסד 89:76 לפנאתינייקוס: "יותר מדי אי הבנות בהגנה, אם רוצים סיכוי מול קבוצות ברמות האלה, חייבים לתת אקסטרה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הפסידה 89:76 לפנאתינייקוס ביוון במסגרת המחזור ה-13 ביורוליג, במה שהיה הפסד החוץ השני שלה ברציפות ביורוליג. מאמן הצהובים נבן ספאחיה אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את פנאתינייקוס על הניצחון, הם שיחקו כדורסל טוב. כל פעם שהתקרבנו אליהם, עשינו טעויות טיפשיות. ואם רוצים לשחק טוב נגד קבוצות כאלה, חייבים לעשות משהו אקסטרה, לא פחות".


"היה לנו קשה אחרי ההפסד לצסק"א, כמעט לא היה לנו זמן להתכונן", הוסיף הקרואטי. "בכל אופן, תמיד קשה מאוד לשחק פה מול הקהל הנהדר והשחקנים המצויינים, שמענישים אחרי כל טעות. היו לנו אולי רק שבעה איבודים שזה לא רע, אבל הרבה מאוד אי הבנות בהגנה. בכל אופן, מה שהיה היה ואנחנו חוזרים לתל אביב, נעבוד קשה כדי לשחק טוב ואנחנו צריכים לעשות הרבה דברים כדי להגיע לרמה הזאת".



דשון תומאס שקלע 9 נקודות, הוריד 8 ריבאונדים וחילק 3 אסיסטים הוסיף: "זה היה קשה ואני חושב שיש פרטים קטנים שהיינו צריכים לעבוד עליהם. ידענו מול מי אנחנו משחקים, היינו בפיגור שש ונלחמנו. אנחנו רק צריכים להתגבר על זה בבית, זאת האחריות שלנו להיות מפוקסים בבית. המשחק מול פנרבחצ'ה? חשוב מאוד לחזור לעצמנו. יהיה משחק קשה מול אלופת אירופה אבל כמו שאמרתי, במפעל הזה צריכים להילחם במגרש הביתי".


 "חייבים לתת אקסטרה בשביל לנצח משחקים כאלה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי