פנאתינייקוס תערוך משאל בין האוהדים האם לפרוש מהיורוליג

דימטריס ינאקופולוס
דימטריס ינאקופולוס | טוויטר

הבעלים דימטריס ינאקופולוס פרסם מכתב לאוהדים בעקבות הרחקתו מהמפעל בשנה הקרובה: "אם תבחרו להישאר, לא יהיה לי מקום במועדון". ביוון טוענים: "האוהדים עשויים לבחור בצד של הבעלים"

(גודל טקסט)

המאבק בין הנהלת היורוליג לבעלים של פנאתינייקוס דימטריס ינאקופולוס הופך למלחמה של ממש. אחרי שאמש (שני) יצאה הודעה רשמית לפיה היווני יורחק מהמגרשים בשנה הקרובה, ינאקופולוס פנה לאוהדים במכתב מיוחד וביקש מהם לסייע לו במאבק.

ינאקופולוס, שנענש בעקבות איומים על שופטים והתגרות באוהדי פנרבחצ'ה לפני מספר שבועות, טען במכתב שהוא הולך לחשוף שחיתויות בהנהלת המפעל הבכיר ביבשת וביקש מהאוהדים לבחור: "או יורוליג או אני". לטענתו של הבעלים אם האוהדים יבחרו להמשיך לשחק בטורניר הוא ייאלץ לעזוב כבר בקיץ. לפי הדיווחים ביוון ישנם סיכויים לא מבוטלים שהאוהדים יבחרו בצד של ינאקופולוס.

"בשנים האחרונות פנאתינייקוס סבלה מעוולות בוטות ומתמשכות מצד היורוליג", כתב. "למרות כל זאת, כיבדנו במלואן את הסנקציות שהוטלו עלינו ושילמנו קנסות של למעלה ממיליון יורו, מתוך כבוד למועדון שלנו וגם לארגון. עם זאת, הגנה על המשפחה שלי היא בשבילי קו אדום, שאני לעולם לא אסוג ממנו".

"האוהדים יקבלו את ההחלטה באמצעות הצבעה מאורגנת. אם ייבחרו להישאר ביורוליג, לא יהיה לי עוד מקום במועדון. אם האוהדים יבחרו לצאת, נשתתף בתחרות אירופית אחרת ובמקביל נמשיך את המאבק שלנו לטיהור הכדורסל האירופי. בנוסף אני רוצה להבהיר שכבר הגשתי תביעה נגד היורוליג על פגיעה בזכויותיי האישיות".

ג'ורדי ברתומאו. ינאקופולוס הכריז מלחמה (gettyimages)
ג'ורדי ברתומאו. ינאקופולוס הכריז מלחמה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי