נבן ספאחיה לא מסתיר את רצונו לצרף גארד נוסף

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | עדי אבישי

במכבי תל אביב אומנם ניסו להכחיש, אך המאמן מודה ברצונו ושומר בינתיים את זהות השחקנים בהם הוא מעוניין. גורמים בכדורסל הישראלי לא מבינים למה לא לרוץ עם השחקנים הקיימים, בעיקר כשידוע שפארגו צפוי לשוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אומנם הביסה אתמול (ראשון) את הפועל בדרבי הראשון של העונה בליגה, ועשתה את זה בסטייל עם 57:89 ענק, אך בסיום המשחק הכריז המאמן נבן ספאחיה כי הוא מעוניין בשחקן נוסף מכיוון שקבוצתו מתקשה במאבקים ביורוליג.

"אנחנו מחכים לגארדים שלנו בכל יום, ועדיין מחפשים רכז חדש", אמר ספאחיה ובמועדון הצהוב ניסו במהלך היום להכחיש את החיפוש אחר שחקן חדש, אך המאמן עומד מאחורי רצונו ברכז נוסף עד לחזרתם של סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו לעניינים על מנת להמשיך ולהיאבק ברצינות ביורוליג.

בינתיים, גורמים שונים בכדורסל הישראלי לא מבינים מדוע מתעקשים במועדון להביא שחקן חדש, כנראה לתקופה קצרה, במקום להשתמש בשחקנים הקיימים במועדון כמו דיאנדרה קיין, ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן, בעיקר כשידוע שהפצועים יחזרו בתוך כמספר שבועות.


לא מסתיר את רצונו. נבן ספאחיה (אודי ציטיאט)

אחד מהם אמר היום: "נכון, ג'ון דיברתולומיאו הוא לא סקוטי ווילבקין, אבל רק אם יתנו לו לשחק יצליחו לפתח אותו, כמו שעשו בזמנו עם טל בורשטיין למשל. שארפ, שאראס ופארקר לקחו יורוליג כי היו להם ישראלים טובים מאחוריהם. במקום לשפוך סתם כסף על זרים בינוניים אפשר להשתמש במה שיש. אם הייתי יכול לייעץ לדיוויד פדרמן הייתי אומר לו לסגור את הכיס. גם ככה השחקנים הפנויים באירופה לא בטוח שבכלל יכולים לעזור להם ביורוליג".

סקוטי ווילבקין, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, צפוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב ביורוליג מול ברצלונה ביום חמישי, בעוד ג'רמי פארגו, שנמצא בטיפולים בארצות הברית, ימשיך להיעדר לפחות לעוד שלושה שבועות.


ווילבקין צפוי לשוב מול ברצלונה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי