בלאט בראיון: "מבחינתי אין שום בעיה ביני לבין ספאנוליס"

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אודי ציטיאט

מאמן אולימפיאקוס התייחס למערכת היחיסים עם הכוכב בתוכנית הספורט של 103FM: "אמרתי לו שהוא עלול לקבל קצת פחות אחריות במשחקים מסוימים". וגם: מעמדו, המאזן ביורוליג ונשיא ארצות הברית

(גודל טקסט)
דיוויד בלאט, מאמן אולימפיאקוס, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לקשיים בפתיחת העונה, הניצחון על ריאל מדריד, מערכת היחסים עם ואסיליס ספאנוליס ואיך אפשר בלי דונלד טראמפ?


הניצחון על ריאל מדריד ומעמדו: "אל תמהרו, אני פה להרבה זמן. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים שנמצאים בלבל הזה בפעם הראשונה. ידענו שזה עלול לקחת זמן. אני באופן אישי ציפיתי שיהיו קשיים ואכן כך קרה. הקשיים לא כל כך נוראיים ומצבנו די טוב באופן יחסי. אני מאמין שאנחנו נשתפר והרבה".


מערכת היחסים עם ספאנוליס: "מערכת היחסים ביני לבינו מצוינת. עשינו תיאום ציפיות עוד לפני תחילת העונה. אני הייתי מאוד ישר וכן איתו וגם הוא היה מאוד פתוח, מוכן ומקבל. הוא הבין מה צפוי עבורו מבחינת צורת העבודה והשימוש בו ובכישוריו הרבים. אמרתי לו שהוא עלול לקבל קצת פחות אחריות או דקות. נגד פנרבחצ'ה הוא לא שיחק בדקות האחרונות. בתור מאמן ומישהו עם הרבה ניסיון ואמונה במה שהוא עושה, לקחתי את ההחלטה הטובה ביותר בזמן הנתון הזה עבור הקבוצה ועבור הסיכויים שלה לנצח את המשחק. הוא הבין מלכתחילה שזו הדרך ושבמשחקים מסוימים הוא כן יהיה מוביל ובמשחקים האחרים דווקא לא. מבחינתי אין שום בעיה. מה אנשים אחרים אומרים? זה פחות מעניין אותי".



"פחות מעניין אותי מה אנשים אומרים"


פתיחת העונה של אולימפיאקוס ביורוליג: "אם הייתם מסתכלים על הלו"ז שלנו הייתם רואים שהוא פשוט קשה ביותר וזה צפוי שתאבד משחקים ואני ידעתי שזה פחות או יותר יהיה המאזן. כמובן שאני רוצה לנצח בכל משחק, אבל סבלנו מכמה פציעות שבהחלט השפיעו".


דבריו נגד נשיא ארצות הברית במסיבת העיתונאים בתום המשחק מול ריאל מדריד: "אתה חושב שהם אוהבים פה ביוון את טראמפ? אתה מכיר מקום שכן אוהבים אותו חוץ מהבוחרים שלו? מה זה יוון? ישראל עם תלבושת יותר יפה, זה לא שונה כל כך".


David Blatt needs more questions (and would vote for @MichelleObama ) pic.twitter.com/61hhAEWKAl

— Eurohoops.net (@Eurohoopsnet) November 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי