ספרופולוס: "לא משחק שהיינו חייבים לנצח, יהיו הזדמנויות"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו למרות ההפסד העשירי העונה ביורוליג, 80:73 לז'לגיריס: "איבדנו ריכוז ברבע השני". ווילבקין הבהיר: "נצטרך להמשיך להשתפר, העונה לא נגמרה ואפשר לסיים בין שמונה הראשונות"

(גודל טקסט)
במכבי תל אביב הגדירו את משחק החוץ מול שרונאס יאסיקביצ'יוס וז'לגיריס ככזה שאסור להפסיד בשום פנים ואופן, אבל יאניס ספרופולוס ושחקניו נכנעו 80:73, היה זה הפסדם העשירי העונה ביורוליג לאחר 14 משחקים וסיכויי ההעפלה לשלב הבא נראים קלושים עד מאוד.


סקוטי ווילבקין, המצטיין של הצהובים הערב עם 20 נקודות, אמר: "נלחמנו במגרש קשה והם לקחו כמה זריקות קשות שנכנסו. עלינו להמשיך להשתפר כדי שנוכל לנצח משחקים כאלה בעתיד, העונה לא נגמרה ואפשר לסיים בין שמונה הראשונות".


המאמן יאניס ספרופולוס הודה: "זו קבוצה שהגיעה עד הפיינל פור בעונה שעברה. פתחנו טוב, אבל איבדנו ריכוז ברבע השני. נלחמנו, אבל הם לא ויתרו ולא הצלחנו לחזור. אני מרוצה מהלחימה וזה לא משחק שהיה חובה לנצח, יהיו עוד הזדמנויות".






ספרופולוס. יהיו עוד הזדמנויות לנצח (אודי ציטיאט)



אנג'לו קלויארו 
נראה שפוף בחדר ההלבשה: "זה מקום קשה לשחק בו. נלחמנו כל הזמן, אבל לא הצלחנו לקלוע והיינו יכולים לעשות זאת טוב יותר".

ג'וני אובראיינט הוסיף: "זה לא אולם קל לשחק בו ואני חושב שעשינו עבודה טובה, נלחמנו, אבל הם הצליחו לקלוע כמה זריקות ממש קשות. היינו יכולים לעשות עבודה טובה יותר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי