איטודיס: "היה קאמבק מדהים, הראינו שהכל אפשרי"

דימיטריס איטודיס
דימיטריס איטודיס | AFP

מאמן צסקא מוסבקה היה מאושר לאחר הניצחון המפתיע על ריאל מדריד: "שמרנו על קור רוח ברגעי מפתח במשחק. איך חזרתי מפיגור של 14 נקודות? השתמשתי בתוכנית המשחק השלישית שלי"

(גודל טקסט)
הפיינל פור שיצא לדרך אמש (שישי) בפרננדו בואסה ארנה בוויטוריה נפתח בצורה הכי מפתיעה שיש כאשר במשחק המוקדם הדיחה אנאדולו אפס את מוליכת העונה הסדירה פנרבחצ'ה ובמשחק שנעל את הערב, צסקא מוסבקה גברה על האלופה ריאל מדריד לאחר ריצה מסחררת ברבע האחרון.


מאמן הקבוצה הרוסית דימיטריס איטודיס התרגש לאחר הניצחון הגדול בספרד ואמר: "תודה לשחקנים שלי. היה קאמבק מדהים. המשכנו להאמין בעצמנו והראינו עד כמה אנו בטוחים, שמרנו על קור רוח ברגעי מפתח וגרמנו לשינוי במשחק – הם הראו שהכל אפשרי".


המאמן המשיך: "ריאל מדריד השתנתה, למרות שהיא שמרה על רב הסגל, המצב שלהם בחג המולד היה טוב משלנו, היינו אז במאזן שלישי כי דה קולו והיינס החמיצו הרבה משחקים בגלל פציעות, אבל עדיין ריאל מדריד היא קבוצה מאוד חזקה ומגיע לה כל הכדור על המשחק".  איך חוזרים ממינוס 14 ברבע האחרון: "אפילו לא השתמשתי בתוכנית השנייה שלי, אלא השלישית. האטנו את המשחק של ריאל מדריד ולקחנו ריבאונדים חשובים, התגברנו על הפיגור וקמנו על הרגליים".




צסקא מוסקבה שנמצאת במקום השני בטבלת הזכיות של היורליג עם שבע זכיות, מומעדת בכירה לקחת את התואר בספרד לאחר שלוש עונות, אבל מנגד אנאדולו אפס שהגיעה לראשונה בתולדותיה למעמד הגמר, לא תרים ידיים כל כך בקלות, ובמיוחד לאחר צמד המשחקים המפתיעים של אתמול אין פייבוריטית אמיתית למשחק הגמר שיערך מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי