ברצלונה לא עוצרת: אלכס אברינס יחתום לשלוש שנים

אלכס אברינס
אלכס אברינס | Matthew Stockman/Getty Images

שיירת השמות המפוצצים שיחזקו את הקטלונים בעונה הקרובה נמשכת. הספרדי בן ה-25, שזכה עם הקבוצה באליפות לפני חמש שנים ונבחר לכוכב העולה של היורוליג ב-2016, הודיע על חזרתו לאחר שלוש שנים ב-NBA

(גודל טקסט)
ברצלונה ממשיכה במסע ההתחמשות שלה לקראת חזרה לטופ של הכדורסל האירופי והיא תצרף חיזוק נוסף מה-NBA. אתר 'יורוהופס' מדווח שאלכס אברינס, הסווינגמן ששיחק במדי אוקלהומה סיטי מ-2016 ועד פברואר האחרון, סיכם את חזרתו לקבוצה הקטלונית שבה כיכב בעבר ויחתום לשלוש השנים הקרובות. אברינס הודיע על הקאמבק באמצעות סרטון בחשבון הטוויטר שלו.


כאמור, הספרדי בן ה-25 שיכול לשחק בעמדות השוטינג גארד והסמול פורוורד, הוא ממש לא זר בבירת קטלוניה. אברינס זכה עם בארסה באליפות ספרד ב-2014 ושנתיים לאחר מכן הוא זכה בפרס ה'כוכב העולה' של היורוליג. הת'אנדר בחרו אותו במקום ה-32 בדראפט 2013, אך למרות שצבר שלוש שנות ניסיון ברמה הגבוהה ביותר באירופה, הוא לא הצליח להותיר חותם בליגה הטובה בעולם ולפני חמישה חודשים הוא הגיע להחלטה בשיתוף עם הקבוצה על התרת חוזהו, החלטה שהוא נימק ב"מניעים אישיים".


לפני מספר ימים, אותו מקור פרסם על הצטרפותו המיועדת של ניקולה מירוטיץ' לברצלונה, בשכר חסר תקדים לחלוטין במונחי הכדורסל האירופי. סגנית אלופת ספרד הודיעה כבר על הצטרפותו של קורי היגינס, כאשר מוקדם יותר היום הקבוצה הכריזה רשמית על הגעתו של ברנדון דייויס, הסנטר שכיכב בז'לגיריס קובנה בעונה החולפת.




שחקן אחר שצפוי להמשיך בברצלונה הוא אדם האנגה הגרמני. לפורוורד הגרמני נותרה שנה אחת בחוזהו ולפי "מונדו דפורטיבו" הוא הגיע לסיכום עם הקבוצה על הארכתו בשלוש שנים נוספות, לאחר שהסכים לקצץ בשכרו על מנת להוציא את העסקה לפועל. האנגה בן ה-30 קלע בעונה החולפת 9.4 נקודות בממוצע בכל המפעלים והוא נחשב לאחד השומרים הטובים ביבשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי