יסתדרו בלעדיו? עומרי כספי ייעדר גם נגד מילאנו וברצלונה

עומרי כספי
עומרי כספי | לירון מולדובן

פורוורד מכבי תל אביב, שהחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים וביניהם את הניצחון האדיר על באסקוניה, יעבור סדרת טיפולים בברכו ולא ייצא עם הקבוצה לשני משחקי החוץ

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נמצאת במומנטום שיא, מוליכה את היורוליג לראשונה בפורמט החדש הודות למאזן 2:6 וכבר הצליחה להשכיח את צמד הפסדי החוץ בשני מחזורי הפתיחה, אבל בשבוע האינטנסיבי שבפתח, שבו ביום שלישי יתארחו יאניס ספרופולוס ושחקניו במילאנו ושלושה ימים לאחר מכן בברצלונה, הם יצטרכו להסתדר ללא עומרי כספי.


כספי ממשיך לסבול מכאבים בברכו שגרמו לו להחמיץ גם את שלושת המשחקים האחרונים – ביורוליג נגד באסקוניה, בליגה אתמול (שבת) נגד אשדוד ובגביע נגד אילת, ולכן יישאר בארץ להמשך טיפולים ואימונים אישיים.


עד כה, הצהובים הסתדרו מצוין ללא הפורוורד המוביל שלהם בעונה הנוכחית. נגד ריאל מדריד במחזור היורוליג השני הם הפסידו בנקודה בלבד, בעוד בשלושת המשחקים האחרונים שצוינו לעיל הם השיגו ניצחונות מוחצים. סיבה נוספת לאופטימיות עבור אלופת המדינה היא שקווינסי אייסי, שצפוי לתפוס את מקומו של כספי בחמישייה הראשונה, רשם אתמול משחק מצוין נגד אשדוד וקבע שיא עונתי של 22 נקודות.




פציעות היו מנת חלקו של כספי גם לאורך קריירת ה-NBA, במיוחד בשנים האחרונות. כזכור, לאחר שהועבר בטרייד מסקרמנטו לניו אורלינס בפברואר 2017, הפורוורד שבר את אגודל ידו הימנית במשחקו הראשון והיחיד במדי הפליקנס. עונה לאחר מכן, כשהייתה לו הזדמנות להופיע בפלייאוף לראשונה בקריירה במדי גולדן סטייט, כספי נפגע בקרסול ובעקבות כך נחתך מהקבוצה. בחודש פברואר האחרון, אז שיחק בממפיס, הוא סבל מקרע במניסקוס בברכו הימנית שגרם לו לסיים את העונה ולהיחתך גם על ידי הגריזליס. מכבי תל אביב תקווה שהפציעות לא ימשיכו לפקוד את הפורוורד לטווח ארוך בעונה הנוכחית, כדי להמשיך במגמת השיפור הגדולה ולהיאבק בצמרת היורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי