פאו ופיטינו מחצו את באסקוניה, פנרבחצ'ה גברה על חימקי

קוסטס סלוקאס
קוסטס סלוקאס | אתר היורוליג

המאמן שב לקדנציה שנייה בפנאתינייקוס ודרס 68:100 את האורחת מספרד שנעצרה אחרי שני ניצחונות, באיסטנבול הקבוצה של אובראדוביץ' רשמה 6:21 ברבע השלישי בדרך ל-76:89 על האורחת שהגיעה ללא שבד

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 ביורוליג יצא לדרך ובמקביל למשחקה של מכבי תל אביב שהביסה ב-31 נקודות הפרש ביד אליהו את וילרבאן, במוקד הערב ניצבה פנרבחצ'ה של ז'ליקו אוברדוביץ' שרשמה ניצחון שני ברציפות הודות ל-76:89 ביתי על חימקי מוסקבה וכן פנאתנייקוס, שוב עם ריק פיטינו על הקווים, והיא דרסה ב-32 נקודות הפרש את באסקוניה.


פנרבחצ'ה – חימקי מוסקבה 76:89
המחצית הראשונה שוב נראתה רע עבור קבוצת הפאר מטורקיה, שבשבוע שעבר הביסה בצרפת את וילרבאן וקטעה את רצף ההפסדים, אבל רבע שלישי אדיר שהסתיים בתוצאה 6:21 הבטיח לה את הניצחון החשוב על חימקי, בזכותו שיפרה את מאזנה ל-4:7 והנחילה הפסד חמישי העונה לחימקי נטולת אלכסיי שבד הפצוע.


כל החמישייה של אוברדוביץ' קלעה בספרות כפולות במשחק בו ננדו דה קולו הפצוע נעדר, כשלואיג'י דאטומה הוביל עם 20 נקודות, קוסטס סלוקאס (9 אסיסטים) והקפטן מליח מחמוטוגלו קלעו 19 נקודות כל אחד, דריק וויליאמס הוסיף 12 ואחמט דובריוגלו הוסיף 10. יאניס טימה עם 26 נקודות, 24 מתוכן היו במחצית הראשונה (!), הוביל את קלעי האורחת ואנתוני גיל תרם 18.


פנאתינייקוס – באסקוניה 68:100
ריק פיטינו רק חזר השבוע לאתונה, בסך הכל חמישה חודשים אחרי שעזב את הקבוצה בניסיון למצוא משרה חדשה בארצות הברית, והחל את הקדנציה השנייה בקול תרועה רמה עם ניצחון ב-32 נקודות הפרש על הבאסקים. זה היה ניצחון חמישי לפאו בשישה מחזורים וגם אצל היוונים סיימו חמישה שחקנים בספרות כפולות: ג'ימר פרדט קלע 21 נקודות, דשון תומאס הוסיף 15, טייריס רייס וניק קלאתיס תרמו 12 כל אחד ויאניס פפאטפרו 11. יוסופה פאל עם 12 נקודות הוביל את קלעי האורחת, שנעצרה אחרי שני ניצחונות.




תוצאות נוספות
אלבה ברלין – ז'לגיריס 62:69
הכוכב האדום – ולנסיה 73:76

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי