"המטרה של ז'לגיריס היא לשבור את מכבי ת"א הפצועה"

שאראס יאסיקביצ'יוס
שארונאס יאסיקביצ'יוס | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

בתקשורת הליטאית מוכנים למפגש מול החבורה של ספרופולוס, שתנסה לשוב למסלול הניצחונות עם ג'קסון וריינולדס בהופעות בכורה. לקביציוס: "כל הכרטיסים נמכרו לפני חודש, כיף לפתוח ככה את השנה"

(גודל טקסט)

שבוע לאחר הפסד היורוליג החמישי העונה של מכבי תל אביב והראשון מאז שהתארחה בברצלונה לפני כחודש וחצי, מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 20:00) בליטא אצל ז'לגיריס, קבוצתו של המאמן ומכוכבי הצהובים בעשור שעבר, שרונאס יאסיקביצ'יוס.

מכבי ת"א מדורגת רביעית עם מאזן 5:11, בעוד מי שנחשבה להפתעה הגדולה של היורוליג בעונה שעברה נקלעה למשבר והיא עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-16 משחקים – והגעת הצהובים לווילנה בסגל חסר היא שהופכת את המשחק עבור המקומיים לחשוב במיוחד. "המטרה של ז'לגיריס היא לשבור את מכבי הפצועה", נכתב ב-"TV3". כידוע, מכבי ת"א תיאלץ להסתדר ללא עומרי כספי, טאריק בלאק, נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו, אבל נראה שסקוטי ווילבקין יהיה כשיר ולדקות בכורה יזכו ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס, כך אישר המאמן יאניס ספרופולוס. מן העבר השני, מריוס גריגוניס ייעדר בז'לגיריס ואילו אדגר אולאנוב וג'וק לנדייל בספק.

יאסיקביצ'יוס אמר לקראת המפגש: "זה נראה שיש למכבי תל אביב כימיה מאוד טובה, זו קבוצה עם אופי שניצחה המון קבוצות שאנחנו לא הצלחנו. הם נמצאים בעיצומה של ריצה נפלאה ושומרים על יציבות. אני מרוצה מהקבוצה שלי כבר תקופה ארוכה, מהמסירות ומהיכולת, אבל התוצאות הן דבר אחר לגמרי. אנחנו פשוט צריכים לדעת להעניש קבוצות".


ריינולדס באימון המסכם (באדיבות מכבי תל אביב)

השיחה של שאראס עם התקשורת נערכה אתמול והוא אישר שאולאנוב ולנדייל ינסו להתאמן בתקווה שיהיו כשירים למפגש וכשנשאל על הפיזיות של מכבי השיב: "אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יותר חזקים מהם, יש דברים שיש לנו בהם יתרון על אייסי והאנטר". 

לוקאס לקביציוס הוסיף לדברי מאמנו: "זה נחמד לפתוח את השנה החדשה במשחק בית, בטח משחק שכל הכרטיסים אליו נמכרו מראש לפני חודש ותהיה אווירה חמה. מכבי ת"א קבוצה טובה עם המון כלים התקפיים ואתלטיות בהגנה, אז אני רוצה להודות לקהל על התמיכה ונצטרך לתת את הכל נגדם".


ג'קסון מתכונן להופעת הבכורה בצהוב כחול (באדיבות מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי