בתום מותחן: ברצלונה גברה על מילאנו. ניצחון גם לחימקי

ניקולה מירוטיץ'
ניקולה מירוטיץ' | אתר היורוליג

הקבוצה של פשיץ' השיגה 80:84 על האיטלקים לקראת הסיום, הרוסים התאוששו מההפסד למכבי ת"א עם 72:78 על הכוכב האדום. פנאתינייקוס הביסה את זניט (דשון תומאס להט), ולנסיה גברה על באיירן

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול התקיימו ארבעה משחקים, המחזור ה-24 של היורוליג נמשך הערב (שישי). מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה, ברצלונה השיגה ניצחון קשה על מילאן. בנוסף, חימקי מוסקבה גברה על הכוכב האדום, פנאתינייקוס ניצחה את זניט ובאיירן מינכן נכנעה לוולנסיה.

ברצלונה – אולימפיה מילאנו 80:84
מאז שהפסידה למכבי ת"א, ברצלונה זורחת וסופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים ועומדת על מאזן של 6:18. נגד, האיטלקים רשמו הפסד שני ברציפות אחרי שנכנעו לאלבה ברלין והסתבכו במאבק על סיום בשמינייה הראשונה. הרבע הראשון היה שייך למארחת, שפתחה טובה והובילה, אך ברבע השני מילאנו סיפקה תצוגה גדולה וירדה למחצית ביתרון בן תשע נקודות.

הקבוצה של סבטיסלאב פשיץ' חזרה לעצמה ברבע השלישי, השוותה וסיימה ביתרון של ארבע נקודות לפני הרבע האחרון במשחק הצמוד והלוהט, שללא ספק סיפק את הסחורה. בארסה לא איבדה את היתרון לאורך כל הרבע על אף שההפרש עמד על נקודה אחת בשלב מסוים, עד שהצליחה להשיג את הניצחון המיוחל. מלקולם דילייני הפציץ 26 נקודות ותשעה אסיסטים לקטלונים, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15 נק'.

פנאתינייקוס – זניט 81:96
זה היה משחק קצת מוזר. המארחת פשוט פירקה לחלוטין את הקבוצה הרוסית ברבע הראשון וסיימה אותו ב-11:30 אדיר, אך זניט חזרה למשחק עם רבע שני פנטסטי שצמצם את ההפרש לשש נקודות בלבד במחצית. בהמשך היוונים לא התקשו מול אחת הקבוצות החלשות של המפעל וחזרו לנצח אחרי שני הפסדים.

מנגד, האורחת רשמה הפסד שלישי ברציפות ונותרה עמוק במעמקי הטבלה של היורוליג. דשון תומאס, ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2017/2018, להט אצל הירוקים עם 27 נקודות. מן העבר השני, 21 נקודות של גוסטבו איון לא הצליחו לעזור לזניט.

חימקי – הכוכב האדום 72:78
המארחת התאוששה מההפסד למכבי ת"א, קטעה רצף של שלושה הפסדים וגברה על הסרבים. האורחת, שבמחזור הקודם גברה על פנאתינייקוס וקטעה רצף ארבעה הפסדים, חזרה לסורה והתרחקה מהשמינייה הראשונה.  חימקי סיפרה רבע ראשונה נהדר, אותו סיימה ב-18:28, והצליחה לשמור לאורך כל המשחק על היתרון, שבשיאו הגיע ל-17 נקודות ברבע השני.

בשום שלב במשחק האורחת לא התקרבה לרוסים, עד לשתי הדקות האחרונות של המשחק שסיפקו לנו דרמה קטנה, אך עדיין ההפרש לא הצטמק ליותר מארבע נקודות. מי שכרגיל הצטיין אצל חימקי היה אלכסיי שבד, שקלע 22 נקודות והוסיף תשעה אסיסטים. יונאס ירבקו תרם עוד 19 נקודות. מן העבר השני, קווין פאנטר סיפק 20 נקודות במדי המפסידה.

תוצאה נוספת
באיירן מינכן – ולנסיה 66:59


אלכסיי שבד (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי