ספרופולוס לקראת אנאדולו: "למדנו מההפסדים שלנו, יכולים להתמודד עם כל צמרת היורוליג"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב ערך את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הקשה מול מוליכת המפעל: "למדנו לקבל החלטות נכונות בסוף המשחקים", היריבה: "נצטרך להתמודד איתה כיחידה אחת", פצועים: "שמח שמרביתם חזרו"

(גודל טקסט)

לאחר שניצחה את אולימפיאקוס בצורה דרמטית וטיילה נגד גלבוע/גליל בליגה, מכבי תל אביב תתייצב מחר (רביעי, 21:15) בפני אתגר ענק מאוד כשתארח ביד אליהו את אנאדולו אפס הטורקית, מוליכת היורוליג הגאה, שטרם רשמה הפסד בשנת 2020 במפעל היוקרתי של אירופה.

עוד לפני המשחק, המאמן יאניס ספרופולוס ערך את מסיבת העיתונאים וסיפר: "לאחר ההפסדים נגד ריאל  מדריד על הבאזר ונגד ז'לגיריס קובנה בדקות הסיום, הבהרתי לשחקנים שלי שאנחנו חייבים לדעת כיצד לנצח משחק בדקות הסיום. למדנו מאותם הפסדים איך לשחק עד השנייה האחרונה, והכי חשוב איך לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר. אנחנו נשארים חדים ויודעים איך להילחם עד הסוף".

איכות הסגל: "חושב שעוד מוקדם מדי לשפוט את העונה הזאת, אך אני שמח שהשחקנים חזרו מפציעות. יש לנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד עכשיו ברמה הגבוהה ביותר של היורוליג. אנאדולו? יש שם שחקנים מצוינים, שגם אם מישהו חסר יש אחרים לא פחות רעים. בגלל זה נצטרך להתמודד איתם כיחידה אחת. נצטרך להיות חזקים בהגנה ומצד שני להיות חדים בהתקפה ולנצל כל יתרון שהיריבה שלנו תיתן לנו".


ספרופולוס. "למדנו מההפסדים לריאל מדריד וז'לגיריס" (עדי אבישי)

היריבה: "יש לה כרגע 11 ניצחונות רצופים ורק שלושה הפסדים, ולכן זה אתגר. יש לה גם ניסיון, אבל אנחנו משחקים במגרש הביתי שלנו ויש לנו הגנה טובה. אנחנו צריכים להתמודד מול אנאדולו כקבוצה כי יש להם המון שחקנים טובים. עלינו להישאר מרוכזים ולקרוא את מהלך המשחק. אנחנו רוצים שהאוהדים שלנו יתמכו בנו במשך כל הדקות של המשחק”.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי