משרד הבריאות אישר למכבי תל אביב לארח באסקוניה בישראל

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

סוף לחוסר הוודאות: למרות התפשטות הקורונה, הצהובים קיבלו אור ירוק לשחק נגד הקבוצה הספרדית בהיכל 'מנורה מבטחים'. הבאסקים ייכנסו לארץ וישהו בה תחת מגבלות

(גודל טקסט)

אחרי שבוע שבו התפרצות הקורונה בישראל עוררה סימן שאלה גדול בנוגע למשחק בין מכבי תל אביב לבאסקוניה במסגרת היורוליג, הערב (שני) קיבלה אלופת ישראל את האישור המיוחל ממשרד הבריאות לארח את הקבוצה הספרדית בהיכל 'מנורה מבטחים': "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מודה למשרד הבריאות ומשרד הספורט על הטיפול המקצועי והליווי הענייני", נמסר בהודעה הרשמית מטעם המועדון הצהוב.

השחקנים ואנשי הצוות של הקבוצה מחבל הבאסקים, בו נרשמו עד היום 148 מקרים של נדבקים בנגיף הקורונה, יוכלו להיכנס לישראל למרות הנהלים של משרד הבריאות ויצטרכו לשהות בארץ תחת מגבלות.

מוקדם יותר היום, מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו הנחו את מנהלת ליגת העל בכדורסל על המשך המשחקים תחת הגבלה של עד 5,000 צופים. סביר להניח שזו תהיה הכמות המקסימלית שתאושר גם למשחק הביתי של מכבי תל אביב נגד באסקוניה, כפי שהיה בשבוע שעבר כשאנדולו אפס התארחה בהיכל.

כזכור, לאור חוסר הוודאות סביב האפשרות לארח בישראל, ראשי הצהובים שקלו את האופציה לערוך את המשחק הביתי נגד הספרדים בבלגרד, בירת סרביה, אך כעת יוכלו לנשום לרווחה ולהמשיך בהכנות המקצועיות לקראת ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי