נשיא היורוליג במכתב לאוהדים: "מחויבים לספק הכרעה לעונה"

ג'ורדי ברתומיאו
ג'ורדי ברתומיאו | טוויטר

ג'ורדי ברתומאו פנה אל חובבי הקבוצות: "המפעלים יושבתו לפחות עד ה-11 באפריל. זהו המצב הכי קשה שידענו, מודה לכם על התשוקה והמחויבות שאתם מפגינים בו"

(גודל טקסט)

הנהלת היורוליג החליטה אתמול (חמישי) לעצור את משחקיה עד הודעה חדשה לאור התפשטות הקורונה ולאחר שארגון השחקנים של המפעל הביע את דרישתו להשהות את הפעילות. היום פנה נשיא היורוליג, ג'ורדי ברתומאו, במסר לאוהדים.

"אני רוצה להודות לכם על התשוקה והמחויבות שאתם מפגינים במצב הכי קשה שידענו בהיסטוריה בת 20 השנים שלנו", כתב ברתומאו בתחילת דבריו, "מרגע התפרצות הנגיף באירופה, התייחסנו לנושא בשיא הרצינות ועקבנו אחרי ההוראות של הרשויות המקומיות והאזוריות. זה הוביל אותנו להחלטות לא פופולריות, כולל משחקים בדלתיים סגורות או העתקת משחקים למקומות אחרים, מה שפגע בנכס הכי יקר שלנו – האוהדים".

"ההסלמה האחרונה אילצה אותנו להשהות את התחרויות באופן זמני כדי להגן על המשתתפים והאוהדים, כמו גם בשביל לתרום למאמצי מיגור המגפה. המשחקים יושהו לפחות עד ה-11 באפריל ואנחנו מחויבים לספק הכרעה לעונה שהייתה יוצאת דופן עד כה. אם יש היבט חיובי למצב הזה, זו הוכחה נוספת לכך שמשפחת היורוליג היא קהילת יחודית במינה שכולם יכולים להתגאות בהשתייכות אליה. מקווים לרשום 'ניצחון' ושכל התחרויות יחזרו לפעילות בהקדם האפשרי".

ברתומאו עם יו
ברתומאו עם יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי ונשיא המדינה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי