רמז לביטול העונה? צסק"א אישרה לכל הזרים לעזוב את רוסיה

קייל היינס
קייל היינס | אתר היורוליג

אחרי מכבי ת"א ומועדונים נוספים, גם אלופת היורוליג נתנה לכוכביה אור ירוק לשוב למשפחותיהם מעבר לים: "מקווים לטוב, אבל אין יותר מדי אפשרויות כרגע". וגם: מייק ג'יימס על סף הארכת חוזה

(גודל טקסט)

יממה לאחר שראשי היורוליג דנו בעתיד העונה והחליטו לעשות ככל שביכולתם כדי לאפשר את קיומה, היום (חמישי) הגיע רמז שעלול אולי לרמז בדיוק על ההיפך הגמור. אחרי שמספר קבוצות כבר אפשרו לשחקנים לשוב הביתה, כולל מכבי תל אביב שמספר מהזרים שלה חזר לארה"ב, היום גם אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה, אפשרה לשחקניה לעזוב את רוסיה.

מספר מכוכבי היורוליג כבר תקפו את ראשי הארגון בימים האחרונים בטענה שהכסף חשוב להם הרבה יותר מאשר בריאות השחקנים והעובדה שהיום החליטה הנהלת ליגת ה-VTB להכריז על ביטול העונה, גרמה גם לאלופת היורוליג לאשר לשחקניה הזרים לחזור למשפחותיהם מעבר לים. 

אנדריי וטוטין, נשיא צסק"א מוסקבה, כבר אמר מוקדם יותר השבוע כי "הוזה" מי שחושב שעונת היורוליג תחודש והיום הודיע רשמית: "ניתחנו את כל החדשות וההנחיות האחרונות והחלטנו לעצור את האימונים שנערכו על בסיס יומי. המועדון יעשה את הכל כדי לסייע לשגרת האימונים של כל השחקנים שנמצאים במוסקבה ובטוח שהשחקנים יעשו את הכל כדי לשמור על כושר ולא משנה היכן הם, למקרה שנוכל לחזור לשחק. אנחנו מקווים לטוב, אבל אין יותר מדי אפשרויות כרגע. אנחנו עוד נחזור, זו לא פרידה".

במקביל ולא מן הנמנע אפילו ששחרור הזרים נעשה כדי לקדם את השיחות מולם, פורסם כי מייק ג'יימס על סף הארכת חוזהו בצסק"א. הגארד בן ה-29 חתם בקיץ שעבר על חוזה לעונה וכעת אמור להאריך את חוזהו לפחות בעונה נוספת, כך על פי פרסומים ברוסיה.


מייק ג'יימס. יחזור למוסקבה, השאלה מתי (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי