אוהד ברצלונה תקף: "בוא נראה אם רודפי הבצע מהכדורגל ילמדו מכם", טומיץ' יצא להגנתם

אנטה טומיץ'
אנטה טומיץ' | אתר היורוליג

אחרי ששחקני קבוצת הכדורסל הסכימו לקצץ 70 משכרם, הסנטר צייץ :"זה לא מעשה הירואי" וענה לאוהד שהאשים את מחלקת הכדורגל של המועדון: "הם תורמים יותר ממה שאנחנו מרוויחים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעקבות התפשטות מגיפה הקורונה והמשבר הכלכלי, שחקני קבוצת הכדורסל של ברצלונה נאלצו לקצץ לא פחות מ-70 משכרם. אנטה טומיץ', אחד מכוכבי המועדון, הסביר: "עבור מישהו שהוא בר מזל להרוויח כל כך הרבה כסף, זה בוודאי לא מעשה הירואי לוותר על חלק ממנו, בטח בהשוואה למה שעובר על אנשים שמרוויחים הרבה פחות מאיתנו".

כידוע, גם בקבוצת הכדורגל של ברצלונה נדרשו השחקנים לקצץ ואחד האוהדים כתב לטומיץ' בטוויטר: "בוא נראה אם רודפי הבצע מהכדורגל ילמדו מכם, יש להם מספיק כסף לחיות עשר פעמים", הסנטר הוותיק מיהר להשיב: "מטרת הציוץ שלי לא הייתה לתקוף אף אחד. שחקני הכדורגל של ברצלונה תורמים יותר ממה שאנחנו מרווחים. זו החלטה פרטית שלהם ואני אתמוך בכל צעד בו הם יבחרו לנקוט".

לסיום, הסנטר הקרואי בן ה-33 סיפר על המגעים מול ראשי המועדון בנוגע לקיצוץ: "אני ופבלו אוריאולה ניהלנו את השיחות מול הנהלה והסכמנו להצעה שהם הגישו. לאחר מכן העברנו את המסר לשאר השחקנים והסברנו להם שבמידת הצורך הם יכולים לפנות להנהלה באופן אישי. חשוב להדגיש שלא ניסה לכפות עלינו שום דבר".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי