סלוקאס בדרך החוצה מפנרבחצ'ה, אולימפיאקוס תפנה רשמית

קוסטאס סלוקאס
קוסטאס סלוקאס | אתר היורוליג

דיווח ביוון: מועדון הפאר מאיסטנבול סובל מקשיים כלכליים וצפוי להשתחרר מהפליימייקר, שהפך למטרה העיקרית של האדומים מפיראוס לעונה הבאה. אם יחזור, יתאחד עם ברצוקאס. נזכיר כי בשבוע שעבר השחקן חלה בקורונה

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר הדיווח הראשוני על כך שפנרבחצ'ה עשויה לבצע שינוי על הקווים ולהחליף את ז'ליקו אובראדוביץ' האגדי בשרונאס יאסיקביצ'יוס משיקולים שהינם גם כלכליים, הערב (ראשון) בתקשורת היוונית מפרסמים שאחד מכוכבי פנרבחצ'ה עשוי לשוב לאקסית.

פנרבחצ'ה חווה לא רק עונה קשה מבחינה מקצועית, שזו ככל הנראה גם הסיבה שהובילה להחלטה להיפרד מהמאמן המעוטר ביותר באירופה, אלא גם סובלת מקשיים כלכליים וכעת מי שמקווה לנצל את זה היא אולימפיאקוס, שעל פי פרסום ב"fosonline" תפנה בקרוב לקוסטאס סלוקאס ותציע לו חוזה לחמש שנים.

סלוקאס, שחלה בקורונה בשבוע שעבר, הפך למטרה העיקרית של האדומים מפיראוס לעונה הבאה. סלוקאס אמנם רק האריך בקיץ את חוזהו לשלוש שנים בשורות מועדון הפאר מאיסטנבול, אבל הוא משתכר כשישה מיליון יורו ושחרור שלו יאפשר לראשי פנרבחצ'ה לבצע קיצוץ משמעותי מאוד בהוצאות. יתרה מכך, נטען שמדובר בחוזה שכל שנה היא אופציה בפני עצמה ועל כן הצדדים יכולים להתיר את ההסכם בכל קיץ. באולימפיאקוס גם ימתין לו המאמן יורגוס ברצוקאס, שבינואר האחרון שב לאולימפיאקוס לאחר כשש שנים ובקדנציה הראשונה שלו בפיראוס היה מי שנתן לסלוקאס את המושכות והפך אותו לאחד השחקנים המובילים ביבשת, עד שעזב וכשנה לאחר מכן גם הכוכב עבר לפנר.


סלוקאס מול ווילבקין ובלאק. בעונה הבאה שוב באדום? (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי