פאו גאסול: "חזרה לברצלונה? רעיון מעניין. מקווה לשחק בטוקיו"

פאו גאסול
פאו גאסול | GABRIEL BOUYS / AFP

הספרדי מתאושש מניתוח כבר מעל שנה, אך גם בגיל 39 אין לו מחשבות על פרישה. הוא מקווה להיות חלק מהמשחקים האולימפיים ב-2021 ואולי יעשה זאת כשחקן יורוליג: "מארק אמר שיחזור בעתיד לג'ירונה, גם לי זה חשוב"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כמעט 20 שנה אחרי שעזב את ברצלונה לטובת ה-NBA, בגיל 39, פאו גאסול הודה שהוא בהחלט רואה אפשרות שהוא יסיים את הקריירה שלו באירופה. אם לדייק, גאסול הצהיר כי "ברצלונה זו בהחלט אפשרות", אולם במקביל הבהיר שהוא עדיין מצפה בקוצר רוח לחזרה לשגרה וכמובן להשלמת עונת ה-NBA.

בראיון שהעניק גאסול בארצות הברית, אמר הסנטר של מילווקי באקס בשנה האחרונה: "לחזור לברצלונה? זה רעיון מעניין ומאז שעזבתי את ספרד וברצלונה לטובת ה-NBA, תמיד אמרתי את זה. מצד שני, גם תמיד אמרתי שככל שאשחק יותר זמן ב-NBA, ואני אוהב לשחק בליגה הזו, יהיה לי קשה יותר לחזור לספרד כדי לשחק שנה אחת", הבהיר.

גאסול, שכאמור עזב את קטלוניה לטובת ה-NBA אחרי שלוש שנים בברצלונה, מ-1998 ועד 2001, אז חתם בממפיס גריזליס, גם התייחס לאחיו מארק שגם הוא כבר מעל עשור בליגה הטובה בעולם ואחרי כעשור בממפיס עבר בשנה שעברה לטורונטו רפטורס: "מארק אמר לאחרונה שהוא ישמח לשחק את השנה האחרונה שלו בקריירה בג'ירונה, שם הוא שיחק לפני המעבר ל-NBA. זה מאוד חשוב לו, כמו שברצלונה חשובה לי, אבל נראה מה יהיה. זה יכול לקרות וגם יכול לא לקרות, אבל זה בהחלט רעיון מעניין ששווה מחשבה. בינתיים, אני מקווה להמשיך לשחק בליגה הכי טובה עם השחקנים הכי טובים".


גאסול במדי "לה רוחה". מפנטז על המשחקים האולימפיים (AFP)

גאסול, כידוע, מתאושש מניתוח שעבר בברכו עוד בשלהי עונת 2018/19 והעונה כלל לא שיחק, אבל הוא עדיין לא חושב על פרישה ומודה: "אני רוצה לנסות גם לשחק במשחקים האולימפיים בטוקיו ב-2021, אבל קודם כל אני צריך לעסוק במה שאני יכול לשלוט עליו וזה השיקום שלי. אני צריך לעשות את הכל כדי להחלים ולחזק את הרגל, אחר כך נראה אם זה יקרה או לא. כרגע הכל באוויר, המרפאות סגורות ואני לא יכול להיבדק. בספרד אנשים איבדו את חייהם בגלל הקורונה, מדינות שלמות משלמות ביוקר על המצב וצריך להתגבר עליו. זה משהו שעלינו ללמוד ממנו לעתיד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי