ארגון השחקנים לנשיא היורוליג: "שמכבי ת"א תיישר קו עם שאר הקבוצות"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב. מפגש עם הפועל חולון | לירון מולדובן

לאחר שהצהובים הקפיאו את שכר השחקנים, הארגון פנה לג'ורדי ברתומאו: "חרף הטענות, אין הקפאה גורפת בשאר הליגות באירופה. מבקשים שתפעל לכך שמכבי ת"א תגיע להסכמות מסודרות באמצעות מו"מ כן ואמיתי מולנו"

(גודל טקסט)

הנהלת מכבי תל אביב הודיעה אמש (שבת) על הקפאה חד צדדית בשכר השחקנים והיום הגיעה התגובה של ארגון השחקנים האירופי, שיחד עם ארגון השחקנים הישראלי פנה לנשיא היורוליג ג'ורדי ברתומאו במכתב, בו הפנה את תשומת ליבו לעובדה שחרף טענת המועדון הצהוב לכך שהקפאה דומה הוטלה על שחקנים בשאר הליגות באירופה, מבדיקה שערך הארגון עם ארגונים מקבילים ביבשת, עלה כי אין הקפאה גורפת אלא הסדרים מוסכמים.

עוד נכתב כי "בהודעת מכבי ת"א כי הקפאת השכר נעשתה בתיאום עם 'ארגון השחקנים האירופי', שהוקם בידי היורוליג וכפוף לה. ארגון השחקנים האירופאי הרשמי, בו חבר ארגון השחקנים הישראלי, הדגיש בפני ברתומיאו כי ארגון השחקנים הוא הארגון היציג ומולו יש לפעול בכל נושא העוסק בתנאי העסקת השחקנים בישראל, לרבות פגיעה בשכרם".

בנוסף, הארגון ביקש מהנשיא ברתומאו לפעול לכך שהנהלת מכבי תל אביב "תיישר קו עם שאר קבוצות היורוליג בעניין הקפאת השכר ותגיע להסכמות מסודרות עם השחקנים, זאת באמצעות מו"מ כן ואמיתי מול ארגון השחקנים, שהוא נציגם האמיתי בישראל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי