דיווח: מילאנו פתחה במגעים עם ווילבקין. מכבי ת"א וסוכנו הכחישו

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

על פי דיווח ב-'pianeta basket' האיטלקי, הנזק הכלכלי שנגרם למכבי תל אביב בעקבות משבר הקורונה, יגרום לצהובים להיפטר מהכוכב שרק בחודש ינואר האריך את חוזהו עד ל-2022/23. הצהובים הגיבו: "זה שקר"

(גודל טקסט)

האם הנזק הכלכלי הכבד שנגרם למכבי תל אביב בעקבות משבר הקורונה, יוביל לעזיבת אחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות? על פי הדיווח היום (שישי) באתר 'pianeta basket' האיטלקי, היריבה של הצהובים ביורוליג, אולימפיה מילאנו, פתחה במגעים עם סקוטי ווילבקין במה שעשויה להיות אחת העסקאות הגדולות ביותר של הכדורסל האירופי בשנים האחרונות.

ווילבקין, שחגג בחודש החולף 27, רשם עונה נהדרת העונה ביורוליג עד לפגרת הקורונה, עם ממוצע של 16.1 נקודות ו-3.4 אס' למשחק. והוא אחד מקלעי השלשות המובילים במפעל. רק בחדש ינואר האחרון, האריך את חוזהו בשורות הצהובים עד תום עונת 2022/03 תמורת סכום עתק של 5.5 מיליון דולר, אך כאמור לפי הדיווח באיטליה, הנזק הכלכלי הכבד שנגרם למכבי תל אביב בעקבות משבר הקורונה הוביל לכך שלא יוכלו לשכור יותר את שירותיו. 

במכבי תל אביב הגיבו באופן רשמי רק במילה אחת דרך חשבון הטוויטר שלהם: "שקר". גם סוכנו של השחקן, מישקו רזנטוביץ' שיתף את הדיווח בטוויטר וכתב: "זה פשוט דיווח שקרי! הוא חתם על חוזה לשלוש שנים רק לפני מספר חודשים ומעולם לא חשב לעזוב! אני מאוד מופתע מהדיווח הזה!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי