דיווח: שחקני פנרבחצ'ה לא קיבלו שכר כבר ארבעה חודשים

לואיג'י דאטומה
לואיג'י דאטומה | אתר היורוליג

לפני שלוש שנים זכה מועדון הפאר הטורקי ביורוליג ומאז הוא מעמיד מדי שנה קבוצה עטורת כוכבים, אולם ביוון נטען שמאז ה-30.12.2019 הופסק תשלום שכר שחקני הסגל. בארגון השחקנים סירבו להגיב

(גודל טקסט)

מזה מספר חודשים מדווחת התקשורת בטורקיה על קשיים כלכליים שחווה מועדון הפאר פנרבחצ'ה, לפני מספר שבועות אף נטען שהמאמן ז'ליקו אובראדוביץ' יעזוב את הקבוצה בתום העונה ויוחלף בשרונאס יאסיקביצ'יוס משיקולים כלכליים, אבל הערב (שישי) נחשף ביוון שהמצב של קבוצת הכדורסל, אלופת היורוליג ב-2017 לראשונה בתולדותיה, קשה פי כמה לעומת ההערכות.

לפי "sdna", מאתרי הספורט המובילים ביוון, שחקני פנרבחצ'ה לא קיבלו משכורת כבר ארבעה חודשים – מאז ה-30.12.2019, אז נכנסה משכורת לחשבונות השחקנים בפעם האחרונה. כמובן שאין קשר למגפת הקורונה, מכיוון שהפגיעה הכלכלית ברחבי העולם כתוצאה מהמגפה החלה רק כחודש ואפילו כחודשיים לאחר מכן. טורקיה אפילו הייתה מהמדינות היחידות שעוד אישרה לקיים אירועי ספורט ללא קהל והליגה שם נעצרה רק ב-15.3 – משמע חודשיים וחצי לאחר המשכורת האחרונה שקיבלו השחקנים.

עוד לפי הדיווח, השחקנים פנו לאחרונה לארגון השחקנים של היורוליג (EPLA) בניסיון למצוא פתרון למצב. כידוע, מי שעומד בראש הארגון הוא אחד מכוכבי פנרבחצ'ה, לואיג'י דאטומה האיטלקי שמשחק בקבוצה מאז 2015. לפי העיתונאי אמיליאנו קארצ'יה, עורך אתר "ספורטנדו", הוא פנה לארגון שחקני היורוליג וביקש את תגובתם לדיווח ביוון, אך נענה כי מדיניות הארגון היא שלא להתייחס לפרטים הנוגעים לפניות שהיו או לא היו מצד שחקנים ולנושאים הנוגעים לשכר.


דה קולו. לא קיבל משכורת ארבעה חודשים? (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי