"ריאל מדריד בחנה אפשרות לצרף את סקוטי ווילבקין"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | דני מרון

בספרד נכתב שהבלאנקוס רצו לחזק את הקו האחורי ושמו עין על כוכב מכבי תל אביב ועל שיין לארקין מאנאדולו אפס, אולם מגיפת הקורונה הקפיאה את כל התכניות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לריאל מדריד היו תכניות גדולות לקראת העונה הבאה. לפני שנגיף הקורונה התפרץ והתפשט ברחבי העולם, השבית את הכדורסל והוביל למשבר כלכלי עצום שלא נראה כמותו שנים, הקבוצה מבירת ספרד רצתה לחזק את הקו האחורי שלה ובחנה אפשרות לצרף את אחד מבין שיין לארקין מאנאדולו אפס וסקוטי ווילבסקין ממכבי תל אביב. אולם המגפה, כך על פי הדיווח שפורסם בעיתון 'אס', הקפיאה בשלב זה את כל הרעיונות והרצונות של ראשי הבלאנקוס שסובלים מירידה חדה בהכנסות.

ריאל מדריד היא לא היחידה ששמה עין על ווילבקין. ביום שישי האחרון פורסם באיטליה שמילאנו פתחה במגעים עם כוכב מכבי תל אביב. בדיווח נכתב שהצהובים סובלים ממצוקה כלכלית בעקבות הקורונה ולא יוכלו לעמוד בחוזהו של ווילבקין, שרק בחדש ינואר האחרון, כזכור, האריך את חוזהו עד תום עונת 2022/23 תמורת סכום עתק של 5.5 מיליון דולר. הגארד העמיד העונה ממוצעים של ממוצע של 16.1 נקודות ו-3.4 אס' למשחק במסגרת היורוליג.

באשר ללארקין, לאחרונה דווח בטורקיה שהכוכב הגדול ביותר סיכם על הארכת חוזהו בעונה אחת, עם אופציה לאחת נוספת, כאשר בקיץ 2021 הוא יוכל להשתחרר מהחוזה אם תגיע הצעה מה-NBA. בעונה הנוכחית הוא הוביל את טבלת הקלעים של המפעל עם 22.2 נקודות בממוצע וגם שבר את שיא הנקודות למשחק אחד, עם 49. בנוסף, הוא חילק 4.1 אסיסטים והוריד 3.1 כדורים חוזרים.


ריאל מדריד פינטזה. שיין לארקין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי