"אם היורוליג תחזור, מכבי ת"א תהיה במרחק של שלושה משחקים מזכייה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | עדי אבישי

רועי גלדסטון, סמנכ"ל התקשורת של הצהובים, דיבר על הישיבה המכרעת של המפעל האירופי ברדיו 103FM: "הודענו מראש שאנחנו מתכוונים לשחק ואני מאמין שגם השחקנים יגיעו". וגם: שחרורו של בלאק

(גודל טקסט)

לקראת הפגישה המכריעה של היורוליג מחר (שני), סמנכ"ל התקשורת של מכבי תל אביב רועי גלדסטון דיבר על הנושא בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר כיצד הצהובים ינהגו אם יחליטו לחדש את עונת המשחקים האירופיים. וגם: התייחס לתגובת המנהלת על האימונים בכפר המכבייה ועל שחרורו של טאריק בלאק.

האימונים במכבייה: "אנחנו מאוד מכבדים את מהנהלת ואת כולם, אבל מכבי תל אביב מתכוננת לשתי הליגות. גם לליגת העל וגם ליורוליג ואנחנו רוצים להיות הכי מקצועניים שאפשר. מכבי תל אביב מתנהלת מול משרד הבריאות עוד לפני משבר הקורונה כאשר הגיעו אנאדולו ובאסקוניה לישראל ויש בינינו קשר רציף".

"משרד הבריאות הוא הסמכות, ולכן כל שחקן שמגיע מחו"ל עובר ישר במלון בכפר המכבייה. בנוסף, אני יכול לומר שאני שמח שאחרי שעשינו את הדבר הזה, המנהלת נתנה אישור לשאר הקבוצות, אז יצא משהו טוב מכל זה".

האם מחר תתקבל החלטה לחדש את משחקי היורוליג: "קשה לדעת. אני רק רוצה לומר מנקודת המבט שלנו, אם היורוליג תחזור, מכבי תל אביב תהיה במרחק של שלושה משחקים מזכייה ביורוליג. כי אנחנו הפעלנו לרבע הגמר, ובשיטה החדשה, ביורוליג יהיה נוקאאוט של משחק אחד. אני מסכים שהיה הכי טוב לכולם שהמשחקים יתנהלו באופן רגיל כמו שהיה בתחילת העולם והקורונה שינתה לכולם את התוכניות וזה ברור. אבל אם כבר החיים של כולנו השתנו, צריך להבין את המצב החדש".


"אנחנו במרחק של שלושה משחקים מזכייה ביורוליג" (דני מרון)

מכבי תל אביב רוצה לחזור: "שמעון מזרחי ודיוויד פדרמן הם הנציגים שלנו והם מחר יגידו מה דעתם בנושא. ואני לא יודע מה הם יצביעו מחר, אבל הודענו מראש שאם היורוליג תחודש, אנחנו מתכוונים לשחק. אני לא רוצה עכשיו לנבא מה הם יעשו".

כמה משקל יש לדעה של השחקנים בישיבה: "אני חושב שמן הסתם אם ישבו ודיברו איתם, אז בטח שמתחשבים בהם. אבל יש הסכמה עם איגוד השחקנים שיכולה להיות סיטואציה שהולכת ומתחזקת שהולכים לשחק. אני מאמין שאם תתקבל החלטה כן לחזור לשחק הם יבואו. יש הרבה מאוד בעיות לחזרת הליגה והיורוליג, מצד שני יש עניינים כלכליים שמשמעותיים ויש גם את הערך הספורטיבי, אני רוצה לזכות ביורוליג".

שחרורו של טאריק בלאק: "היה לו חוזה גם בעונה הבאה. מי שעוקב אחרי הרשתות החבריות ראה שגם הוא הגיב שיש לו בעיות משפחיות והוא החליט להישאר בארצות הברית. השנה הוא שיחק מעט מאוד, בנובמבר הוא נפצע ולא שב לשחק מאז. אגב אם אנחנו מדברים על הסגל, אני חושב שאם אתם מסתכלים על ההחלטות שנעשו, אני חושב שבנינו סגל מדהים ולא סתם ההצגות בהיכל על כל הגדולות, לא סתם אנחנו מובילים את הליגה וזה המון בזכות השחקנים שלנו וצריך לתת להם קרדיט".


"החליט להישאר בארצות הברית". טאריק בלאק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי