דיווח ביוון: נשיא פנאתינייקוס שוקל לעזוב את היורוליג

דימטריס ינאקופולוס
דימטריס ינאקופולוס | טוויטר

דימיטריס ינאקופולוס, שהיה המתנגד היחיד לביטול העונה, יכנס מסע"ת בשבוע הבא ובארצו נכתב כי הוא עשוי לממש את האיום שלו מלפני שנתיים - מעבר לליגת האלופות. וירטוס בולוניה ביקשה את מקומה של פאו

(גודל טקסט)

האם ביטול היורוליג יוביל לפרידה של פנאתינייקוס מהמפעל? נשיא המועדון היווני, דימיטריס ינאקופולוס, הודיע היום (שלישי) באמצעות חשבון האינסטגרם שלו על כינוס מסיבת עיתונאים ליום רביעי הבא, כאשר ביוון מדווחים כי הוא שוקל להעביר את הקבוצה לליגת האלופות של פיב"א.

על פי התקשורת היוונית, במהלך שיחת הווידאו בין נשיא היורוליג ג'ורדי ברתומאו לראשי 11 הקבוצות עם רישיון A, ינאקופולוס היה הנציג היחיד שהתנגד לבטל את הליגה בטענה לפגיעה כלכלית קשה במועדון שלו. האיש החזק בפאו אף דרש שבפרוטוקול הוועידה יצוין כי ההחטלה לא התקבלה פה אחד ואף הבהיר בפני ברתומאו כי הדבר מעמיד בסימן שאלה את שיתוף הפעולה בין הצדדים בעתיד.

אין זו הפעם הראשונה שבה ינאקופולוס מאיים לעזוב את היורוליג. כזכור, לפני שנתיים הוא הודיע על כוונתו לבצע בדיוק את אותו מהלך ולעבור לליגת האלופות, זאת לאחר שיתר הקבוצות דחו את קריאתו לקיים בחירות להנהלת היורוליג ולהחליף את זו הקיימת, אותה אף הגדיר הבוס של פאו כ"מאפיה", כך שהפערים בין הצדדים בהחלט לא נוצרו אתמול.

בינתיים, לוקה בלארדי, מנכ"ל וירטוס בולוניה שהייתה אחת המועמדות לזכות העונה ביורוקאפ ולעלות למפעל הבכיר, שמע את הבשורות מיוון ואמר כי הקבוצה האיטלקית מעוניינת לתפוס את מקומם של הירוקים: "חשבנו שביורוליג יישארו אותן 18 קבוצות, אבל נראה שלפנאתינייקוס יש ספקות. הגשנו כבר בקשה שאם אחת הקבוצות תפרוש, אנחנו נקבל את מקומה", הצהיר בלארדי.

ינאקופולוס עם שמעון מזרחי. יעזוב את היורוליג (באדיבות פנאתינייקוס)
ינאקופולוס עם שמעון מזרחי. יעזוב את היורוליג (באדיבות פנאתינייקוס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי